Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15247
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВинничук, М. С.-
dc.contributor.authorВасильєва, О. С.-
dc.contributor.authorГоловчанська, Є. О.-
dc.contributor.authorШевченко, М. П.-
dc.contributor.authorКолосніченко, М. В.-
dc.date.accessioned2020-05-15T13:23:13Z-
dc.date.available2020-05-15T13:23:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВикористання елементів супрематизму у сучасному дизайні / М. С. Винничук, О. С. Васильєва, Є. О. Головчанська, М. П. Шевченко, М. В. Колосніченко // Технічна естетика і дизайн : міжвідомчий науково-технічний збірник. – 2019. – № 15. – С. 44-52.uk
dc.identifier.issn2221-9293uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15247-
dc.description.abstractУ статті розглянуто супрематизм як стильовий напрям дизайну, передумови його виникнення, авторство та історичні аспекти. Проведено аналіз останніх досліджень і публікацій у цьому напрямку. Дано визначення терміну супрематизм як окремого напряму в живописі початку ХХ століття, що, будучи різновидом абстракціонізму, втілювався у комбінаціях різнокольорових площин найпростіших геометричних абрисів (пряма лінія (її товщина і ширина), квадрат, коло, прямокутник). Встановлено, що врівноважені асиметричні супрематичні композиції утворювалися при поєднанні кольорових різних за розміром геометричних фігур. Окреслено головну філософську ідею стилю за визначенням автора супрематизму Казимира Малевича, що полягала у остаточному розриві живопису із зображенням реального світу, коли геометричні фігури заміняли справжній вигляд предметів, для підкреслення емоційного враження від зображуваного. Представлено послідовників супрематизму у художньому мистецтві. Встановлено основні ознаки стилю супрематизм, його практичне і філософське значення, символізм. Зазначено, що особливості супрематичного стилю використовуються практично у всіх напрямках дизайну: архітектурний дизайн, дизайн одягу, дизайн інтер’єру, поліграфічний дизайн, дизайн аксесуарів, ландшафтний дизайн, фуд-дизайн тощо. Охарактеризовано кольорову гаму, форми та лінії, що були застосовані в даному напрямі живопису, наведено приклади декоративного і функціонального використання ознак супрематизму в дизайні інтер’єру та одягу. Розглянуто результати дослідження способів використання елементів стилю супрематизм у сучасному дизайні. Доведено актуальність використання елементів, що притаманні суприматизу як стилю у дизайні завдяки його мінімальному смисловому навантаженню та яскравим акцентам.uk
dc.description.abstractThe article considers suprematism as a stylistic direction of design, its preconditions for origin, authorship and historical aspects. The analysis of the latest research and publications in this direction is carried out. This definition of suprematism as a separate direction in art of the early twentieth century that, as a kind of abstract art, embodied in combinations of colored planes of simple geometrical shapes (geometric forms of straight line, square, circle and rectangle). It was found that balanced asymmetric suprematic compositions were formed when color geometric shapes of different sizes were combined. The author outlines the main philosophical idea of the style as defined by the author of suprematism Kazimir Malevich, which consisted in the final break of painting with the image of the real world, when geometric shapes replaced the real type of objects, to emphasize the emotional impression of the image. Presented by followers of suprematism in art. The main features of the suprematism style, its practical and philosophical significance, and symbolism are established. It is noted that the features of the supremacist style are used in almost all areas of design: architectural design, clothing design, interior design, printing design, accessories design, landscape design, food design, etc. the color scheme, shapes and lines that were used in the supremacist painting are characterized. Examples of decorative and functional use of signs of suprematism in interior design and clothing are given. The results of the study of ways to use elements of the suprematism style in modern design are considered. The relevance of using supremacist elements in the design is proved, thanks to its minimal semantic load and bright accents.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсучасний дизайнuk
dc.subjectсупрематизмuk
dc.subjectдекоративне і функціональне застосуванняuk
dc.subjectхудожнє мистецтвоuk
dc.subjectгеометричні фігуриuk
dc.subjectознаки стилюuk
dc.subjectmodern designuk
dc.subjectsuprematismuk
dc.subjectdecorative and functional applicationuk
dc.subjectartuk
dc.subjectgeometric shapesuk
dc.subjectstyle featuresuk
dc.titleВикористання елементів супрематизму у сучасному дизайніuk
dc.title.alternativeUse of suprematism elements in modern designuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorVinnychuk, Maria-
local.contributor.altauthorVasilyeva, Elena-
local.contributor.altauthorGolovchanska, Evgenia-
local.contributor.altauthorShevchenko, Maria-
local.contributor.altauthorKolosnichenko, Marina-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceТехнічна естетика і дизайнuk
local.sourceTechnical aesthetics and designuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.identifier.doi10.32347/2221-9293.2019.15.44-52uk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра моди та стилю (МС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Текст_статті_Вип_15.pdf1,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Титулка_і_зміст_Вип_15.pdf1,17 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.