Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15248
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAbsaliamova, Yana-
dc.date.accessioned2020-05-15T14:00:38Z-
dc.date.available2020-05-15T14:00:38Z-
dc.date.issued2020-03-
dc.identifier.citationAbsaliamova Ya. Main obstacles in teaching ESP in Ukrainian higher education establishments / Ya. Absaliamova // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – Kosice, Slovakia. – 2020. – Vol. 8, № 1. – P. 8-10.uk
dc.identifier.issn1338-9432uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15248-
dc.description.abstractThe article is devoted to teaching students foreign language, in particular, foreign language for specific purposes (ESP), in Ukrainian higher education institutions. The scientific article reveals the main obstacles in teaching students foreign language for specific purposes in Ukrainian higher education institutions and defines the directions of further scientific research. Thus, the main problems here are as follows: 1) limited hours of study for the discipline; 2) the use of outdated methods and training tools, but not multimedia; 3) outdated educational material and material of limited communicative orientation; 4) not competitive in the labor market teachers, not interested in self-development. The search for qualitatively new effective technologies of teaching students foreign language for specific purposes and enhancing the teachers' motivation for their own development are highlighted in the field of prospective scientific research.uk
dc.description.abstractСтаттю присвячено навчанню студентів іноземної мови, зокрема іноземної мови фахового спрямування, в українських закладах вищої освіти. Наукова стаття розкриває основні перешкоди у навчанні студентів іноземної мови фахового спрямування в українських закладах вищої освіти та визначає напрями подальших наукових досліджень. Так, головними з проблем є наступні: 1) обмежена кількість навчальних годин для вивчення дисципліни; 2) використання застарілих методів і засобів навчання та невикористання мультимедійного забезпечення; 3) опрацювання застарілого навчального матеріалу та матеріалу обмеженої комунікативної спрямованості; 4) неконкурентні на ринку праці викладачі, незацікавлені у саморозвитку. Напрямом перспективних наукових розвідок виділено пошук якісно нових ефективних технологій навчання студентів іноземної мови фахового спрямування та підвищення мотивації викладачів до власного розвитку.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectforeign languageuk
dc.subjectforeign language for specific purposes (ESP)uk
dc.subjecthigher education establishmentuk
dc.subjectintellectual mobilityuk
dc.subjectprofessional self-actualizationuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectteachinguk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectіноземна мова фахового спрямуванняuk
dc.subjectінтелектуальна мобільністьuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk
dc.titleMain obstacles in teaching ESP in Ukrainian higher education establishmentsuk
dc.title.alternativeОсновні перешкоди у навчанні іноземної мови фахового спрямування в українських закладах вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorАбсалямова, Я. В.-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceScientific Letters of Academic Society of Michal Baludanskyuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vol_8_No_01_2020 web-страницы-10-12.pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.