Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15412
Название: Впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку
Другие названия: Внедрение клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы развлечений и отдыха
Implementation of customer-oriented marketing at enterprise entertainment and recreation
Авторы: Щербак, В. Г.
Гаркуша, І. Р.
Ключевые слова: інтрамаркетинг
внутрішній маркетинг
маркетинг відносин
кайдзен
точки контакту
проектування послуги
интрамаркетинг
внутренний маркетинг
маркетинг отношений
точки контакта
проектирование услуги
intramarketing
internal marketing
relationship marketing
kaizen
contact points
service design
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Щербак В. Г. Впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку / В. Г. Щербак, І. Р. Гаркуша // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (27 березня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 85-91.
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано послідовність етапів впровадження клієнтоорієнтовного маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку. Також сформовано покроковий алгоритм впровадження клієнтоорієнтованості та визначено складові частини кожного етапу. Обґрунтовано оптимальні інструменти для вирішення завдань на різних етапах та в різних функціональних областях процесу впровадження клієнтоорієнтованості. Запропоновано застосування методів інтрамаркетингу, роботи з точками контактів, «кайдзен» проектування послуги, внутрішнього маркетингу та підходів проектного управління. Визначено подальші напрями удосконалень та перспективних досліджень прикладних аспектів впровадження клієнтоорієнтованості.
В статье предложена последовательность этапов внедрения клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы развлечений и отдыха. Сформирован пошаговый алгоритм внедрения клиентоориентированности и определены составные части каждого этапа. Обоснованы оптимальные инструменты для решения задач на разных этапах и в различных функциональных областях процесса внедрения клиентоориентированности. Предложено применение методов интрамаркетинга, работы с точками контактов, «кайдзен» проектирования услуги, внутреннего маркетинга и подходов проектного управления. Определены дальнейшие направления усовершенствований и перспективных исследований прикладных аспектов внедрения клиентоориентированности.
The article presents a sequence of stages of implementation of clientoriented marketing at the enterprise of sphere of entertainments and rest. A step-by-step algorithm of client orientation implementation was also formed and the components of each stage were determined. Optimal tools for solving problems at different stages and in different functional areas of the process of client orientation implementation are substantiated. Application of methods of intramarketing, work with contact points, kaizen service design, internal marketing and project management approaches are offered. Further directions of improvements and prospective researches of applied aspects of client orientation implementation are identified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15412
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Cluster2020_P085-091.pdf343,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.