Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15476
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулак, Н. В.uk
dc.contributor.authorМурована, Л. В.uk
dc.date.accessioned2020-06-07T11:20:08Z-
dc.date.available2020-06-07T11:20:08Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКулак Н. В. Франшиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесу [Текст] / Н. В. Кулак, Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2019. - № 5 (139). - С. 93-104.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15476-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано світові тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного бізнесу. Здійснено аналіз наукових дискусій щодо терміну франчайзинг, запропоновано визначення терміну франчайзинг у готельно-ресторанному бізнесі. Здійснено дослідження статистичних показників прибутковості світового ринку туризму. У процесі дослідження стану світового та вітчизняного готельно-ресторанного бізнесу обґрунтовано наявність позитивних перспектив використання франчайзингових систем у готельно-ресторанному бізнесі України. Проведено наукове дослідження якісних та кількісних показників прибутковості франчайзингових компаній, що діють на ринках розвинутих країн світу. Проаналізовано результати діяльності франчайзингових мереж готельно-ресторанного бізнесу Європи та Сполучених Штатів Америки. Представлено світових лідерів застосування франчайзингу у власній підприємницькій діяльності. Результати дослідження довели пряму залежність високої прибутковості готельно-ресторанного бізнесу від кількості франчайзерів, задіяних у цій сфері. Здійснено аналіз правових особливостей регулювання відносин франчайзингу в різних країнах світу. Виявлено якісний та кількісний склад франчайзингових компаній, які здійснюють свою діяльність у галузі готельно-ресторанного бізнесу України. З’ясовано проблеми, що існують у сфері національного законодавства щодо визначення та правового регулювання інституту франчайзингу. Виокремлено фактори взаємовигідності системи франчайзингу для франчайзера та франчайзі. Розкрито причини, що гальмують процес впровадження у вітчизняний готельно-ресторанний бізнес практики використання франчайзингу.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы мировые тенденции развития туризма и гостинично-ресторанного бизнеса. Осуществлён анализ термина франчайзинг, предложено определение термина франчайзинг в гостинично-ресторанном бизнесе. Проведено исследование статистических показателей прибыльности мирового рынка туризма. В процессе исследования состояния мирового и отечественного гостинично-ресторанного бизнеса обосновано наличие положительных перспектив использования франчайзинга в гостинично-ресторанном бизнесе Украины. Представлено исследование качественных и количественных показателей доходности франчайзинговых компаний, действующих на рынках развитых стран мира. Проведено исследование результатов деятельности франчайзинговых сетей гостинично-ресторанного бизнеса Европы и Соединённых Штатов Америки. Выявлены мировые лидеры по применению франчайзинга в предпринимательской деятельности. В результате исследования доказана прямая зависимость высокой доходности гостинично-ресторанного бизнеса от количества франчайзеров, задействованных в этой отрасли. Осуществлён анализ правовых особенностей регулирования отношений франчайзинга в разных странах мира. Рассмотрены проблемы, существующие в сфере национального законодательства, касающиеся терминологии правового регулирования института франчайзинга в целом. Определены факторы взаимной выгоды системы франчайзинга для франчайзера и франчайзи. Раскрыты причины, замедляющие процесс внедрения в отечественный гостинично-ресторанный бизнес практики использования франчайзинга.ru
dc.description.abstractThe article explores the global trends in the development of tourism and hotel and restaurant business, provides insights to the basic franchising concept and offers a definition of the term franchising in the hotel and restaurant business. A statistical analysis of profitability indicators of the global tourism market has been performed. The results of the world and domestic hotel and restaurant industry survey have validated positive prospects for the implementation of franchising in the hotel and restaurant business in Ukraine. The research findings demonstrate qualitative and quantitative profitability indicators for the franchising companies operating in the global developed markets, in particular, the franchising networks performances in the hotel and restaurant sectors in Europe and the US have been investigated. The world top franchise business leaders have been identified. The study results have verified a strong correlation between high profitability in the hotel and restaurant industry and the number of franchisors engaged in this sector. An overview of the specifics of franchising relations legal regulation across countries is provided along with revealing the major challenges in the national legislation domain as to the basic terminology of legal regulation of franchising as a whole. A special emphasis is placed on mutual benefits the franchise system provides for a franchisor and a franchisee. The reasons behind the slowing down of the franchising process implementation practices in the domestic hotel and restaurant business settings are revealed.en
dc.languageuk
dc.subjectфранчайзингuk
dc.subjectфранчайзіuk
dc.subjectфраншизаuk
dc.subjectкомерційна концесіяuk
dc.subjectдоговір франчайзингуuk
dc.subjectінвестиційна діяльністьuk
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectміжнародний досвідuk
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk
dc.subjectсвітовий туризмuk
dc.subjectфранчайзиru
dc.subjectкоммерческая концессияru
dc.subjectдоговор франчайзингаru
dc.subjectинвестиционная деятельностьru
dc.subjectгостинично-ресторанный бизнесru
dc.subjectмеждународный опытru
dc.subjectпредпринимательская деятельностьru
dc.subjectмировой туризмru
dc.subjectfranchisingen
dc.subjectfranchisesen
dc.subjectfranchiseen
dc.subjectcommercial concessionen
dc.subjectfranchising contracten
dc.subjectinvestment activitiesen
dc.subjecthotel and restaurant businessen
dc.subjectinternational experienceen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectworld tourismen
dc.titleФраншиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесуuk
dc.title.alternativeThe franchise as an effective tool in managing hotel and restaurant business
dc.title.alternativeФраншиза как эффективный инструмент ведения гостинично-ресторанного бизнеса
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorМурованая, Л. В.ru
local.contributor.altauthorKulak, N. V.en
local.contributor.altauthorMurovana, L. V.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 5 (139)uk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчанняuk
local.subject.departmentКафедра приватного та публічного праваuk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2019.5.9
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V139_P093-104.pdf213,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.