Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко-Андріїшина, І. О.-
dc.contributor.authorГончаренко, І. М.-
dc.date.accessioned2020-06-10T12:46:37Z-
dc.date.available2020-06-10T12:46:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЯценко-Андріїшина І. О. Шляхи і методи забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства / І. О. Яценко-Андріїшина, І. М. Гончаренко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (27 березня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 92-95.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15477-
dc.description.abstractУ статті розглянуто чинники, що дозволять підприємствам сформувати конкурентні переваги в умовах лібералізації і глобалізації економіки та запропоновано альтернативні заходи із забезпечення їх конкурентоспроможності.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены факторы, которые позволят предприятиям сформировать конкурентные преимущества в условиях либерализации и глобализации экономики и предложены альтернативные меры по обеспечению их конкурентоспособности.uk
dc.description.abstractThe article discusses the factors that will allow enterprises to generate competitive advantages in the context of liberalization and globalization of the economy and proposes alternative measures to ensure their competitiveness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectчинники конкурентоспроможностіuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectбізнес-модельuk
dc.subjectланцюжок вартостіuk
dc.subjectконкурентоспособность предприятияuk
dc.subjectфакторы конкурентоспособностиuk
dc.subjectконкурентные преимуществаuk
dc.subjectбизнес-модельuk
dc.subjectцепочка стоимостиuk
dc.subjectcompetitiveness of the enterpriseuk
dc.subjectfactors of competitivenessuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectbusiness modeluk
dc.subjectvalue chainuk
dc.titleШляхи і методи забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємстваuk
dc.title.alternativeПути и методы обеспечения конкурентоспособности продукции предприятияuk
dc.title.alternativeWays and methods of ensuring competitiveness of enterprise productsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЯценко-Андриишина, И. А.-
local.contributor.altauthorГончаренко, И. Н.-
local.contributor.altauthorYatsenko-Andriyishina, I.-
local.contributor.altauthorGoncharenko, I.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-03-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cluster2020_P092-095.pdf199,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.