Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15536
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКадлубович, Т. І.-
dc.contributor.authorЧерняк, Д. С.-
dc.date.accessioned2020-06-29T18:22:12Z-
dc.date.available2020-06-29T18:22:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКадлубович Т. І. Креативні підходи до викладання соціогуманітарних дисциплін при навчанні представників покоління "Z" / Т. І. Кадлубович, Д. С. Черняк // Освітній дискурс: збірник наукових праць. – 2020. – Вип. 20 (2). – С. 56-68.uk
dc.identifier.issn2522-9699uk
dc.identifier.issn2616-5007uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15536-
dc.description.abstractІнформаційне суспільство висуває вимоги до сучасної освіти, оскільки процеси віртуалізації та діджиталізації, неймовірні темпи розвитку цифрових технологій та накопичення інформації зумовлюють реформування змісту навчання, форм подання навчального матеріалу представникам нового покоління. Це і робить актуальною проблематику даного дослідження. Перед педагогами, науковцями, управлінцями в системі освіти постає проблема пошуку та впровадження в освітній процес креативних підходів до викладання соціогуманітарних дисциплін, враховуючи особливості сучасної молоді. Особливості покоління "Z" відображено в роботах багатьох науковців, зокрема, Н. Хоува, В. Штрауса, Д. Тапскотта, Г. Смолла, М. Ісаєвої, А. Кулакової, Н. Худякової, М. Долженкової та інших. Л. Баєва, Дж. Коатс, О. Фіофанова доводять, що сучасне покоління слід навчати та виховувати по-новому, із застосуванням креативних підходів. В статті розглянуто ціннісні орієнтації, установки, життєві погляди сучасних студентів – представників "Z" покоління, для яких цифрові технології є повсякденною реальністю. Наведено досвід роботи зі студентами під час аудиторних занять та самостійної роботи. Автори, спираючись на новітні дослідження, доводять, що сучасне покоління з притаманними йому особливостями, потребує нових креативних методів та методик навчання, які будуть враховувати специфіку пізнавальної діяльності сучасної молоді, її ціннісні орієнтації, потреби, психологічні особливості та технічні навички. Необхідно змінювати не лише методи викладання та навчання, але й стиль комунікації між суб’єктами освітнього процесу, форму подання інформації, знань, підготовку нового типу навчальної та методичної літератури, активне використання інформативно-комунікативних технологій. Таким чином, врахування особливостей "Z" покоління допоможе зробити навчальний процес максимально цікавим, привабливим, корисним, змістовним та якісним, сформувати у сучасної молоді критичне, аналітичне мислення, прагнення до самоосвіти та самоактуалізації, використовуючи новітні технології, творчість та креативність в процесі навчання.uk
dc.description.abstractThe information society makes demands on modern education, because the processes of virtualization and digitalization, the incredible pace of development of digital technologies and the accumulation of information determine the reform of the content of training, the presentation of educational material for the new generation. This makes the current issue of this study relevant. In the educational system, teachers, scientists, and managers face the problem of finding and introducing into the educational process creative approaches to the teaching of socio-humanitarian disciplines, taking into account the peculiarities of modern youth. Features of of Generation "Z" are reflected in the works of many scientists, in particular, N. Howe, W. Strauss, D. Tapscott, G. Small, M. Isayeva, A. Kulakova, N. Khudyakova, M. Dolzhenkova and others. L. Bayeva, J. Coates, O. Fiofanova argue that the modern generation should be trained and educated in a new way, with using creative approaches. To analyze the values and values of the modern student – a representative of Generation "Z", to summarize the practical work experience in using creative approaches to the teaching of social and humanities disciplines. The article deals with the value orientations, attitudes, life views of modern students – representatives of Generation "Z", for whom digital technologies are an everyday reality. The experience of working with students during class and independent work is given. The authors, based on the latest research, prove that the modern generation with its peculiarities needs new creative methods and teaching methods that will take into account the specifics of cognitive activity of modern youth, its values, needs, psychological characteristics and technical skills. It is necessary to change not only teaching and learning methods, but also the style of communication between the subjects of the educational process, the form of presentation of information, knowledge, preparation of a new type of educational and methodical literature, active use of information and communication technologies. Thus, taking into account the features of Generation "Z" will help to make the learning process as interesting, attractive, useful, meaningful and qualitative as possible, to form critical, analytical thinking, aspiration for self-education and self-actualization in modern youth, using the latest technologies, creativity in the learning process.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпокоління "Z"uk
dc.subjectцифрове поколінняuk
dc.subjectвіртуалізаціяuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectсинквейнuk
dc.subjectдіаграма Ісікавиuk
dc.subjectвіртуальний світuk
dc.subjectкліповість мисленняuk
dc.subjectgeneration "Z"uk
dc.subjectdigital generationuk
dc.subjectvirtualizationuk
dc.subjectinteractive teaching methodsuk
dc.subjectcinquainuk
dc.subjectIshikawa diagramuk
dc.subjectvirtual worlduk
dc.subjectthinking clipsuk
dc.titleКреативні підходи до викладання соціогуманітарних дисциплін при навчанні представників покоління "Z"uk
dc.title.alternativeCreative approaches to the teaching socio-humanitarian disciplines in the training of generation "Z" representativesuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceОсвітній дискурс: збірник наукових працьuk
local.sourceEducational discourse: collection of scientific papersuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філософії та культурологіїuk
local.identifier.doi10.33930/ed.2019.5007.20(2)-5uk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філософії та культурології (ФК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20200619_303.pdf283,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.