Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-07-22T12:01:36Z-
dc.date.available2020-07-22T12:01:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Людський чинник у системі управління якістю на підприємстві [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко // Економіка та суспільство. – 2018. – Вип. 18. – С. 286-291. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal-18/25-stati-18/2248-bondarenko-s-muk
dc.identifier.issn2524-0072uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15675-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанням забезпечення задоволеності та лояльності персоналу підприємства, висвітленню ролі людського чинника в системі управління якістю на підприємстві. Орієнтованість підприємства на власний персонал відбивається в задоволеності та лояльності співробітників. До моделі лояльності персоналу входить винагорода за працю, можливість кар’єрного росту, репутація роботодавця та корпоративна культура. Для забезпечення лояльності співробітників на підприємстві розробляється загальний план, до якого входять засоби мотивації персоналу та його навчання, забезпечення позитивної репутації підприємства та його високої корпоративної культури.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена вопросам обеспечения удовлетворенности и лояльности персонала предприятия, освещению роли человеческого фактора в системе управления качеством на предприятии. Ориентированность предприятия на собственный персонал отражается в удовлетворенности и лояльности сотрудников. В модель лояльности персонала входит вознаграждение за труд, возможность карьерного роста, репутация работодателя и корпоративная культура. Для обеспечения лояльности сотрудников на предприятии разрабатывается общий план, в который входят средства мотивации персонала и его обучения, обеспечение положительной репутации предприятия и его высокой корпоративной культуры.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to issues of satisfaction and loyalty of the personnel of the enterprise, highlighting the role of the human factor in the quality management system at the enterprise. The company's focus on its own staff is reflected in the satisfaction and loyalty of its employees. The staff loyalty model includes: remuneration for work, career opportunities, employer reputation and corporate culture. To ensure loyalty of employees at the enterprise, a general plan is developed, which includes means of motivation of personnel and its training, ensuring a positive reputation of the enterprise and its high corporate culture.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectлюдський чинникuk
dc.subjectперсоналuk
dc.subjectспівробітникиuk
dc.subjectзадоволеність персоналуuk
dc.subjectлояльність персоналуuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectкорпоративна культураuk
dc.subjectсистема управління якістюuk
dc.subjectчеловеческий факторuk
dc.subjectсотрудникиuk
dc.subjectудовлетворенность персоналаuk
dc.subjectлояльность персоналаuk
dc.subjectмотивацияuk
dc.subjectкорпоративная культураuk
dc.subjectсистема управления качествомuk
dc.subjecthuman factoruk
dc.subjectstaffuk
dc.subjectstaff satisfactionuk
dc.subjectstaff loyaltyuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectcorporate cultureuk
dc.subjectquality management systemuk
dc.titleЛюдський чинник у системі управління якістю на підприємствіuk
dc.title.alternativeЧеловеческий фактор в системе управления качеством на предприятииuk
dc.title.alternativeHuman factor in the quality management system at the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBondarenko, Svitlana-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка та суспільствоuk
local.sourceEconomy and Societyuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.32782/2524-0072/2018-18-40uk
local.identifier.urihttp://www.economyandsociety.in.ua/journal-18/25-stati-18/2248-bondarenko-s-muk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БондаренкоСМ._Людський_чинник_в_системі_управління_якістю.pdf191,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.