Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Ю. А.uk
dc.date.accessioned2020-08-03T19:50:37Z-
dc.date.available2020-08-03T19:50:37Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationШевчук Ю. А. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу України: чинники та проблеми [Текст] / Ю. А. Шевчук // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2020. - № 1 (143). - С. 41-51.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15778-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу сучасного стану готельного бізнесу в Україні та обґрунтуванню подальших перспектив його розвитку. Розкрито ключові проблеми, які постали перед готельним бізнесом в Україні останніми роками. З початку 2014 року на ринку готельних послуг в Україні спостерігався різкий спад, на що вплинули нестабільна соціально-економічна ситуація, зовнішня збройна агресія на Сході країни, анексія Кримського півострова, а також комплекс інших системних проблем. Визначено перспективні вектори розвитку готельної індустрії. Проаналізовано динаміку та здійснено прогноз кількості готелів та аналогічних засобів розміщення в Україні. Окреслено основні тенденції в динаміці вітчизняних туристичних потоків, які мають вирішальний вплив на розвиток готельного бізнесу. Зазначається, що наразі готельна галузь переживає кризові явища. Визначено основні проблеми розвитку готельного бізнесу в Україні. Розкрито сутність чинників впливу на розвиток українського готельного бізнесу, серед яких зазначено чинники державного управління, соціальний, економічний, фінансовий, екологічний, чинник безпеки та ін. Представлено пріоритетні заходи щодо підвищення активності готельного господарства, що передбачають, зокрема, створення потужного інвестиційного мікроклімату; забезпечення туристам комфортних та безпечних умов для приїзду в Україну; проведення ефективної політики розвитку масового туризму, розроблення та реалізація відповідної концепції на урядовому рівні; переосмислення готельного збору; заходи поліпшення стану пам’яток та створення нових об’єктів масового туризму; підвищення конкурентоздатності готельного бізнесу шляхом впровадження нових моделей управління та досягнень науково-технічного прогресу на рівні окремих готелів; забезпечення прозорості діяльності, що направлена на споживача тощо. Наголошено на необхідності вченим прискорити науковий пошук стосовно нових механізмів реформування галузі, розробляти нові концепції та методи управління, адже в умовах постійної мінливості як внутрішнього, так і зовнішнього середовища, український готельний бізнес кожного разу зіштовхується з новими проблемами і викликами.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу современного состояния гостиничного бизнеса в Украине и обоснованию дальнейших перспектив его развития. Раскрыты основные проблемы, с которыми столкнулся гостиничный бизнес в Украине в последние годы. С начала 2014 года на рынке гостиничных услуг в Украине наблюдался резкий спад, на что повлияли нестабильная социально-экономическая ситуация, внешняя вооружённая агрессия на Востоке страны, аннексия Крымского полуострова, а также комплекс других системных проблем. Определены перспективные векторы развития гостиничной индустрии. Проанализирована динамика и осуществлён прогноз количества гостиниц и аналогичных средств размещения в Украине. Обнаружены основные тенденции в динамике отечественных туристических потоков, оказывающие решающие влияние на развитие гостиничного бизнеса. Отмечается, что в настоящее время гостиничная отрасль переживает кризисные явления. Выявлены основные проблемы развития гостиничного бизнеса в Украине. Раскрыта сущность факторов влияния на развитие украинского гостиничного бизнеса, среди которых выделены факторы государственного управления, социальный, экономический, финансовый, экологический, фактор безопасности и др. Представлены приоритетные меры для повышения активности гостиничного хозяйства, которые предполагают, в частности, создание мощного инвестиционного микроклимата; обеспечение туристам комфортных и безопасных условий для приезда в Украину; проведение эффективной политики развития массового туризма, разработка и реализация соответствующей концепции на правительственном уровне; переосмысление гостиничного сбора; меры по улучшению состояния памятников и создание новых объектов массового туризма; повышение конкурентоспособности гостиничного бизнеса путём внедрения новых моделей управления и достижений научно-технического прогресса на уровне отдельных гостиниц; обеспечение прозрачности деятельности, направленной на потребителя и др. Подчёркнута необходимость учёным ускорить научный поиск новых механизмов реформирования отрасли, разрабатывать новые концепции и методы управления, поскольку в условиях постоянной изменчивости как внутренней, так и внешней среды украинский гостиничный бизнес каждый раз сталкивается с новыми проблемами и вызовами.ru
dc.description.abstractThe article discusses the current state of hotel business in Ukraine and provides grounds and prospects for its further development along with revealing the main challenges faced by the hotel sector in Ukraine in recent years. Since the beginning of 2014, the Ukrainian hotel services market has experienced sharp decline affected by volatile socioeconomic situation, external armed aggression in the East part of the country, the annexation of the Crimean Peninsula, as well as a range of other critical systemic problems. The study suggests promising vectors in the national hotel industry development, provides its dynamics statistics and presents a forecast as to the number of hotels and similar accommodation in Ukraine. The findings have identified major trends in the dynamics of the domestic tourist flows that greatly affect the hotel business development. It is emphasized that currently the hotel industry is facing a serious crisis. The study also reveals the key barriers to successful development of hotel business in Ukraine together with identifying the critical factors driving the Ukrainian hospitality sector, such as public governance, social, economic, financial, environmental, safety factors, etc. Practical implications of the research cover a set of priority measures to enhance the Ukrainian hotel industry performance which involve in particular the creation of a strong investment climate; ensuring comfortable and safe tourist environment to visit the Ukraine; building effective policies to promote mass tourism development and its implementation at the governmental level; re-thinking of the tourist tax mechanisms; designing projects to improve the condition of historic monuments and to construct new mass tourism facilities; gaining a competitive edge in the hospitality sector by implementing new management models, modern research and technology advances in hotels; ensuring hotel industry transparency with a focus towards customers, etc. A special emphasis is put to the critical need of further research to boost the search for new mechanisms to reform the hospitality sector, to develop new concepts and management methods, since the permanent turbulence of both internal and external environment trigger new problems and challenges to the Ukrainian hotel business realia.en
dc.languageuk
dc.subjectготельний бізнесuk
dc.subjectтуристичні потокиuk
dc.subjectчинник розвиткуuk
dc.subjectсфера послугuk
dc.subjectгостиничный бизнесru
dc.subjectтуристические потокиru
dc.subjectфактор развитияru
dc.subjectсфера услугru
dc.subjecthotel businessen
dc.subjecttourist flowsen
dc.subjectdevelopment factoren
dc.subjectservice sectoren
dc.titleСучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу України: чинники та проблемиuk
dc.title.alternativeCurrent state and prospects of hotel development in Ukraine: critical factors and challenges
dc.title.alternativeСовременное состояние и перспективы развития гостиничного бизнеса Украины: факторы и проблемы
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorShevchuk, Yu. A.en
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 1 (143)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2020.1.4
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V143_P041-051.pdf487,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.