Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 155.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Дослідження впливу кольору на вибір товарів споживачамиАнтонюк, Л. Д.; Хоменко, О. І.
2020Іміджева реклама та її реалізаціяЄвсейцева, О. С.; Юркевич, Т.
2020Оцінка результативності та ефективності маркетингової діяльностіДяченко, Д. О.; Євсейцева, О. С.
2020Соціальний маркетинг та його роль у житті суспільстваГрєбєннікова, Н. В.; Голота, А. М.
2020Досвід зарубіжних компаній щодо розподілу продукції на ринку інноваційБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2020Краудсорсинг як сучасний інструмент управління підприємствомВовкодав, А. Ю.
2020Створення рекламної кампанії на основі тригерівГончаренко, А. Р.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Інтернет-маркетинг як інструмент розвитку бізнесуБутко, К. Р.
2020Застосування Віденської конвенції про договори міжнародної купівлі-продажу товарів у бізнесіШацька, Зорина Ярославівна; Альохіна, В. І.
2020Роль та значення стратегічного менеджменту в управлінні суб’єктами господарюванняБреус, Світлана Василівна; Лещинська, Л. А.