Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYevseitseva, Olena-
dc.contributor.authorKolesnyk, B.-
dc.date.accessioned2020-09-07T12:31:16Z-
dc.date.available2020-09-07T12:31:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationYevseitseva O. Corporate social responsibility as a method of the big and medium-sized businesses’ influence on consumers / O. Yevseitseva, B. Kolesnyk // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 84-86.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15808-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleCorporate social responsibility as a method of the big and medium-sized businesses’ influence on consumersuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-03-26-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології економічного зростанняuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN2020_P084-086.pdf181,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.