Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 391-400 зі 1339.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Вплив факторів на розвиток підприємстваБезус, А. М.; Безус, П. І.
2016Методи маркетингових досліджень в УкраїніГончаренко, А. О.; Мурована, Л. В.
2012Інституційні аспекти розвитку підприємництва в аграрній сфері: теоретико-методологічний підхідГерасимчук, Н. А.
2016Напрями стимулювання інноваційної активності АПК в умовах формування кластера з урахуванням ефекту дифузіїЩербак, В. Г.; Готра, В. В.
2017Роль та місце бізнесу в суспільно-економічних відносинахЯнковець, Т. М.
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.
2017Формування інноваційної політики підприємстваГанущак-Єфіменко, Л. М.; Ковальова, К. Л.
2017Розвиток механізму управління конкурентоспроможністю організацій роздрібної торгівліГончаренко, І. М.; Кащенюк, І. П.
2016Результативність вступної кампанії як один з інструментів оцінювання ефективності діяльності ВНЗГрищенко, І. М.; Гаркавенко, С. С.; Власюк, Т. М.
2017Розвиток кластерного підприємництва в УкраїніГанущак-Єфіменко, Л. М.; Гавриленко, Н. Г.