Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 57.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Формування бренд-капіталу кластерного підприємництва на засадах економіки спільної участіНіфатова, О. М.; Онофрійчук, Я. І.
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2018Аналіз проблем розвитку людського капіталу на вітчизняних швейних підприємствахКовальова, К. Л.; Ніфатова, О. М.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2017Інформаційні технології в освітній діяльності як засіб підвищення рівня компетентності та конкурентоспроможності випускників на ринку праціКовальова, К. Л.; Ніфатова, О. М.
2020Франчайзинг як засіб адаптації до нового освітнього середовищаНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2020Методичні основи прогнозування інноваційної діяльності та діагностики інноваційного потенціалу підприємств легкої промисловостіНіфатова, О. М.; Пузирьова, П. В.
2020Просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіаПрищепчук, М. І.; Ніфатова, О. М.
2018Управління брендом інноваційної продукціїКовалишина, В. В.; Ніфатова, О. М.
2019Напрями підвищення рівня інтегрованості брендів у процесі об’єднанняНіфатова, О. М.; Дудко, П. М.