Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16036
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупріна, Наталія-
dc.contributor.authorКреденець, Н. Д.-
dc.contributor.authorГома, Дарина-
dc.contributor.authorОкрепка, Христина-
dc.date.accessioned2020-10-05T08:13:30Z-
dc.date.available2020-10-05T08:13:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКритерії дизайну жіночого одягу ділового призначення / Н. Чупріна, Н. Д. Креденець, Д. Гома, Х. Окрепка // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 224-227.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16036-
dc.description.abstractВизначено основні передумови проектування ділового жіночого одягу у суспільстві ХХ століття. Охарактеризовано специфіку ділового одягу як похідного напряму костюма класичного стилю. Здійснено класифікацію основних видів ділового іміджу в залежності від проектного образу споживача. Обґрунтовано принципи проектування асортименту жіночого одягу ділового призначення для різних типів споживачів. Визначено, що найбільш широкою основою для дизайну жіночого одягу ділового призначення є характеристики класичного стилю. Сформульовано визначальні асортиментні позиції дизайну жіночого одягу ділового призначення та критерії їх комплектної організації.uk
dc.description.abstractThe basic prerequisites for the design of business women's clothing in the society of the XXth century are identified. The specificity of business clothing as a derivative direction of a classic-style suit is characterized. The classification of the main types of business image, depending on the design image of the consumer, is made. The principles of designing an assortment of women's clothing for business purposes for different types of consumers are substantiated. It is determined that the broadest basis for the design of women's clothing for business purposes is the characteristics of classic style. The definitive assortment positions of the design of women's clothing for business purpose and criteria of their complete organization are formulated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectжіночий одягuk
dc.subjectділове призначенняuk
dc.subjectділовий іміджuk
dc.subjectпроектний образuk
dc.subjectкласичний стильuk
dc.subjectстиль Шанельuk
dc.subjectwomen's clothinguk
dc.subjectbusiness purposeuk
dc.subjectbusiness imageuk
dc.subjectproject imageuk
dc.subjectclassic styleuk
dc.subjectChanel styleuk
dc.titleКритерії дизайну жіночого одягу ділового призначенняuk
dc.title.alternativeCriteria for design of women's clothing for business purposeuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorChuprina, N.-
local.contributor.altauthorKredenets, N.-
local.contributor.altauthorHoma, D.-
local.contributor.altauthorOkrepka, K.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-23-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionТенденції розвитку арт і фешн-дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V1_P224-227.pdf350,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.