Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16123
Название: Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламі
Другие названия: Video product as a communication mean in modern advertising
Авторы: Хиневич, Р. В.
Єрмоленко, Дмитро
Омельченко, Ганна
Ключевые слова: відеодизайн
відеопродукт
відеоролик
реклама
засоби комунікації
рекламні ролики
брендинг
video design
video product
video
advertising
communication
commercials
branding
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Хиневич Р. В. Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламі / Р. В. Хиневич, Д. Єрмоленко, Г. Омельченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 125-128.
Краткий осмотр (реферат): Визначено існуючі види рекламних відеопродуктів. Проаналізовано переваги використання відеопродуктів у сучасній рекламі, особливості їх застосування в Інтернет-мережі. Проведено опитування серед інтернет користувачів та визначено найбільш дієві відеопродукти.
The thesis presents existing types of video products, their classification, features of promotional videos and their communication functions are identified. The advantages of using video products in modern advertising, the peculiarities of their use in creating modern branding, the advantages of video techniques as an important factor influencing the modern audience are analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16123
Располагается в коллекциях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2020_V2_P125-128.pdf200,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.