Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанасюк, О. В.uk
dc.contributor.authorЯцишина, Л. К.uk
dc.date.accessioned2016-05-11T07:33:12Z-
dc.date.available2016-05-11T07:33:12Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationПанасюк О. В. Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві [Текст] / О. В. Панасюк, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3 (71). - C. 202-207.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1636-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractВ данной статье рассматривается сущность понятия «эффективность маркетинговой деятельности» и методические подходы к оценке эффективности маркетинговых мероприятий промышленного предприятия. Систематизированы существующие подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятия.ru
dc.description.abstractThis article examines the concept nature of the marketing activities effectiveness and methodological approaches to the evaluating of the marketing activities effectiveness in the industrial enterprises. Systematized existing approaches to the evaluating of the marketing activities effectiveness in the enterprise.en
dc.languageuk
dc.subjectmarketing activitiesen
dc.subjectthe effectiveness of marketing activitiesen
dc.subjectmarketing actionsen
dc.subjectevaluating of the marketing activities effectivenessen
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru
dc.subjectэффективность маркетинговой деятельностиru
dc.subjectмаркетинговые мероприятияru
dc.subjectоценка эффективности маркетинговой деятельностиru
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіuk
dc.subjectмаркетингові заходиuk
dc.subjectоцінка ефективності маркетингової діяльностіuk
dc.titleОсновні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємствіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPanasiuc, О.en
local.contributor.altauthorYatsishina, L.en
local.contributor.altauthorПанасюк, О. В.ru
local.contributor.altauthorЯцишина, Л. К.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (71)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V71_P202-207.pdf307,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.