Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушка, К. О.uk
dc.contributor.authorКондратенко, Н. Д.uk
dc.date.accessioned2020-11-30T20:42:40Z-
dc.date.available2020-11-30T20:42:40Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationГалушка К. О. Особливості виробництва стійкого одягу та його стратегічного маркетингу у сфері моди [Електронний ресурс] / К. О. Галушка, Н. Д. Кондратенко // Технології та дизайн. - 2020. - № 3 (36). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_3_8.uk
dc.identifier.issn2304-2605
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_3_8
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16403-
dc.description.abstractМета роботи – визначити особливості поширення стійкої моди у порівнянні зі швидкою. В ході роботи провести аналіз та класифікувати основні підходи по виробництва стійкого одягу при залучені всіх природних матеріалів. Виявити особливості стратегічного просування стійкої моди на ринку текстильного виробництва. Методологічною основою статті є сучасні методики системного аналізу, візуально-аналітичного та функціонального аналізу; узагальнення отриманих результатів. Обґрунтована доцільність використання різних методів виробництва стійкого одягу та особливості просування їх на ринку на прикладі відомих брендів одягу. Розроблені основні підходи виробництва стійкого одягу для мінімізації відходів та ефективного залучення всіх потужностей компаній. Практична значимість полягає у створенні концепції виробництва стійкого одягу у великих об’ємах як основного елемента сучасного руху та залучення максимальної купівельної спрямованості на основі виявлених закономірностей ринку.uk
dc.description.abstractЦель работы – определить особенности распространения устойчивой моды по сравнению с быстрой. В ходе работы провести анализ и классифицировать основные подходы по производству устойчивой одежды при привлечении всех природных материалов. Выявить особенности стратегического продвижения устойчивой моды на рынке текстильного производства. Методологической основой статьи являются современные методики системного анализа, визуально-аналитического и функционального анализа; обобщение полученных результатов. Обоснована целесообразность использования различных методов производства устойчивой одежды и особенности продвижения их на рынке на примере известных брендов одежды. Разработаны основные подходы производства устойчивой одежды для минимизации отходов и эффективного привлечения всех мощностей компаний. Практическая значимость заключается в создании концепции производства устойчивой одежды в больших объемах как основного элемента современного движения и привлечения максимальной покупательной способности на основе выявленных закономерностей рынка.ru
dc.description.abstractDetermine the features of the propagation of a sustainable fashion in comparison with a fast one. During the work, analyze and classify the main approaches to the production of sustainable clothing with all-natural materials. Identify the features of the strategic fashion marketing of sustainable fashion in the textile market. The methodological basis of the article is the modern methods of system analysis, visual analytical and functional analysis; generalization of the results obtained. Substantiating the expediency of using various methods for the production of sustainable clothing and the peculiarities of their promotion on the market using the example of well-known clothing brands. Developing the main approaches to the production of sustainable clothing to minimize waste and effectively attract all the companies' capacities. Creation of a concept for the production of sustainable fashion in large volumes as the main element of the modern movement and attracting maximum purchasing power based on the identified market patterns.en
dc.languageuk
dc.subjectстійка модаuk
dc.subjectшвидка модаuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectекологічне виробництвоuk
dc.subjectпрозорість брендуuk
dc.subjectуповільнення виробництваuk
dc.subjectпереробка матеріалівuk
dc.subjectустойчивая модаru
dc.subjectбыстрая модаru
dc.subjectстратегический маркетингru
dc.subjectэкологическое производствоru
dc.subjectпрозрачность брендаru
dc.subjectзамедление производстваru
dc.subjectпереработка материаловru
dc.subjectsustainable fashionen
dc.subjectfast fashionen
dc.subjectstrategic fashion marketingen
dc.subjectsustainable productionen
dc.subjectbrand transparencyen
dc.subjectslowdown productionen
dc.subjectmaterial recyclingen
dc.titleОсобливості виробництва стійкого одягу та його стратегічного маркетингу у сфері модиuk
dc.title.alternativeMain features of sustainable clothing production and its strategic fashion marketing
dc.title.alternativeОсобенности производства устойчивой одежды и её стратегического маркетинга в сфере моды
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorГалушка, К. А.ru
local.contributor.altauthorGalushka, K.en
local.contributor.altauthorKondratenko, N.en
local.subject.sectionТехнології легкої промисловості та матеріалознавствоuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 3 (36)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2020_N3_08.pdf473,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.