Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрейдич, І. М.uk
dc.contributor.authorТовмасян, В. Р.uk
dc.date.accessioned2021-01-14T22:27:42Z-
dc.date.available2021-01-14T22:27:42Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКрейдич І. М. Аналіз та оцінювання економічних результатів фінансової політики підприємств авіаційної промисловості [Текст] / І. М. Крейдич, В. Р. Товмасян // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2020. - № 3 (147). - С. 32-47.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16942-
dc.description.abstractУ статті представлено результати аналізу та оцінювання динаміки економічних результатів фінансової політики підприємств на основі розробленого науково-методичного підходу. Проведено комплексне оцінювання показників динаміки економічних результатів фінансової політики ДП «Антонов», ТОВ «Київаеропроект», ДП «Конотопський авіаремонтний завод «Авіакон», ДП «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод», ДП «Харківський машинобудівний завод (ФЕД)» та ПАТ «Мотор Січ» за критеріями стійкості та обіговості. Застосовано відповідні встановленим критеріальним ознакам інтегральні показники, які спрямовано на визначення відхилення сумарної величини ефективності регулюючих та оптимізуючих фінансових інструментів, що дозволятиме ідентифікувати рівень покращення стану підприємства. Запропоновано методичний підхід до визначення ефективності фінансової політики на основі використання ієрархічної моделі побудови інтегрального показника, яка вміщує базові індикатори – показники динаміки за об’єктами фінансової політики. Визначено об’єкти фінансової політики, які потребують активних заходів із покращення стану на авіаційних підприємствах за критеріями «стійкість» та «обіговість». Виокремлено ключові об’єкти, які підлягають терміновим заходам зміни та вдосконалення фінансових інструментів, зокрема: запаси, грошові кошти, дебіторська заборгованість, інвестований та позиковий капітал. Акцентовано увагу на необхідності проведення оптимізаційних заходів щодо вдосконалення амортизаційної політики. З’ясовано, що запропонований науково-методичний підхід до оцінювання економічних результатів ефективності фінансової політики підприємств авіаційної промисловості дозволить визначати її стан та коригувати систему прийняття рішень, модернізуючи системоутворюючі елементи управлінського та економічного впливу на фінансові процеси інноваційного типу розвитку підприємств.uk
dc.description.abstractВ статье представлены результаты проведённого анализа и оценивания динамики экономических результатов финансовой политики предприятий на основе разработанного научно-методического подхода. Проведено комплексное оценивание показателей динамики экономических результатов финансовой политики ГП «Антонов», ООО «Киеваэропроект», ГП «Конотопский авиаремонтный завод« Авиакон», ГП «Львовский государственный авиационно-ремонтный завод», ГП «Харьковский машиностроительный завод (ФЭД)» и ОАО «Мотор Сич» по критериям устойчивости и оборачиваемости. Применены соответствующие установленным критериальным признакам интегральные показатели, которые направлены на определение отклонения суммарной величины эффективности регулирующих и оптимизирующих финансовых инструментов, что позволит идентифицировать уровень улучшения состояния предприятия. Предложен методический подход к определению эффективности финансовой политики на основе использования иерархической модели построения интегрального показателя, содержащей базовые индикаторы – показатели динамики по объектам финансовой политики. Определены объекты финансовой политики, требующие применения активных мер по улучшению состояния на предприятиях авиационной промышленности по критериям «устойчивость» и «оборачиваемость». Выделены ключевые объекты, которые подпадают под применение срочных мер, направленных на изменения и усовершенствование финансовых инструментов, в частности: запасы, денежные средства, дебиторская задолженность, инвестированный и заёмный капитал. Акцентировано внимание на необходимости проведения оптимизационных мероприятий по совершенствованию амортизационной политики. Определено, что предложенный научно-методический подход к оцениванию экономических результатов эффективности финансовой политики предприятий авиационной промышленности позволит определять финансовое состояние производственно-экономической системы и корректировать систему принятия решений, модернизируя системообразующие элементы управленческого и экономического влияния на финансовые процессы.ru
dc.description.abstractThe article presents the results of the review and evaluation of the dynamics of economic effects from business financial policies based on the developed scientific methodological approach. A comprehensive assessment of the economic performance dynamics as an outcome of financial policy has been carried out according to the sustainability and turnover criteria for selected enterprises: SE «Antonov», LLC «Kyivaeroproekt», SE «Konotop Aircraft Repair Plant «Aviacon», SE «Lviv State Aircraft Repair Plant», SE «Kharkiv Machine-Building Plant (FED)» and PJSC «Motor Sich». The study employed integrated indicators subject to priorly defined criteria aimed at determining the deviation of the total value of the regulatory and optimizing financial tools efficiency that will enable to assessing the degree of enterprise enhancement. To evaluate the financial policy effectiveness, a methodological approach has been suggested based on the use of a hierarchical model and integrated indicator which includes basic indicators, in particular, the dynamics indicators as to the financial policy objects. The findings have revealed the objects of financial policy that need direct actions to improve the position of aviation enterprises by the criteria of sustainability and turnover. The study has also identified the key objects that urge critical changes and enhancing financial tools to manage stocks, financial assets, receivables, investments, loans, etc. Emphasis is placed on the optimization strategy and the need to build an effective depreciation policy. It is argued that the proposed methodological approach to evaluating the economic effects of the financial policy in the aviation industry will contribute to assessing its current state and adjusting the decision-making policy, as well as to modernizing the management framework and its economic effects on financial processes to boost innovation driven enterprise development.en
dc.languageuk
dc.subjectфінансиuk
dc.subjectфінансово-економічні відносиниuk
dc.subjectфінансовий менеджментuk
dc.subjectкритерії оцінювання фінансової політикиuk
dc.subjectфінансові показникиuk
dc.subjectфінансовий аналізuk
dc.subjectфинансыru
dc.subjectфинансово-экономические отношенияru
dc.subjectфинансовый менеджментru
dc.subjectкритерии оценивания финансовой политикиru
dc.subjectфинансовые показателиru
dc.subjectфинансовый анализru
dc.subjectfinanceen
dc.subjectfinancial and economic relationsen
dc.subjectfinancial managementen
dc.subjectfinancial policy assessment criteriaen
dc.subjectfinancial indicatorsen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.titleАналіз та оцінювання економічних результатів фінансової політики підприємств авіаційної промисловостіuk
dc.title.alternativeReviewing and assessing the economic effects of the financial policy of aviation industry enterprises
dc.title.alternativeАнализ и оценивание экономических результатов финансовой политики предприятий авиационной промышленности
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorКрейдич, И. Н.ru
local.contributor.altauthorKreidych, I. M.en
local.contributor.altauthorTovmasian, V. R.en
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 3 (147)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2020.3.3
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V147_P032-047.pdf719,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.