Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШерстюк, Л. С.uk
dc.contributor.authorЯщук, К. С.uk
dc.contributor.authorКачан, Р. В.uk
dc.date.accessioned2021-01-22T20:55:39Z-
dc.date.available2021-01-22T20:55:39Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationШерстюк Л. С. Перспективи розробки вітчизняних миючих та дезінфікуючих засобів для фармацевтичної промисловості [Електронний ресурс] / Л. С. Шерстюк, К. С. Ящук, Р. В. Качан // Технології та дизайн. - 2020. - № 4 (37). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_16.uk
dc.identifier.issn2304-2605
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_16
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17011-
dc.description.abstractМета роботи – дослідити ринок миючих та дезінфекційних засобів, що використовуються на фармацевтичних підприємствах та оцінити перспективи розробки таких засобів вітчизняного виробництва. Маркетингові дослідження та калькуляція собівартості оригінальних миючих та дезінфекційних засобів. Проведено маркетингові дослідження ринку миючих та дезінфекційних засобів, встановлено засоби для проведення клінінгу та дезінфекції, що використовуються на підприємствах фармацевтичної промисловості, проаналізовано їх кількісний та якісний склад, а також проведено чисельні розрахунки собівартості покомпонентної рецептури для найбільш перспективних засобів. На підставі проведених розрахунків встановлено, що вагому частку ціни на миючі та дезінфекційні засоби становлять витрати на транспортування продукції; націнка бренду; витрати на рекламу та розповсюдження продукції; використання більш дорогої тари. Ґрунтуючись на одержаних даних калькуляцій, існує висока необхідність розробки вітчизняних миючих та дезінфекційних засобів та перспектива зменшення вартості проведення процесів клінінгу та дезінфекційної обробки на фармацевтичних підприємствах в середньому на 20-30 %.uk
dc.description.abstractЦель рабрты – исследовать рынок моющих и дезинфицирующих средств, используемых на фармацевтических предприятиях и оценить перспективы разработки таких средств отечественного производства. Маркетинговые исследования и калькуляция себестоимости оригинальных моющих и дезинфицирующих средств. Проведены маркетинговые исследования рынка моющих и дезинфицирующих средств, установлены средства для проведения клининга и дезинфекции, которые используются на предприятиях фармацевтической промышленности, проанализированы их количественный и качественный состав, а также проведены численные расчеты себестоимости покомпонентной рецептуры для наиболее перспективных средств. На основании проведенных расчетов установлено, что весомую долю цены на моющие и дезинфицирующие средства составляют расходы на транспортировку продукции; наценка бренда; расходы на рекламу и распространение продукции; использование более дорогой тары. Основываясь на полученных результатах калькуляций, существует высокая необходимость разработки отечественных моющих и дезинфицирующих средств, а так же перспектива уменьшения стоимости проведения процессов клининга и дезинфекционной обработки на фармацевтических предприятиях в среднем на 20-30%.ru
dc.description.abstractInvestigate the market for detergents and disinfectants used at pharmaceutical enterprises and assess the prospects for the development of such domestically produced products. Marketing research and cost estimation of original detergents and disinfectants. Marketing research of the market of detergents and disinfectants has been carried out, means for cleaning and disinfection have been established, which are used in the pharmaceutical industry, their quantitative and qualitative composition has been analyzed, as well as numerical calculations of the cost of a component formulation for the most promising means have been carried out. Based on the calculations, it was established that a significant share of the price for detergents and disinfectants is the cost of transporting products; brand markup; advertising and distribution costs; using more expensive containers. Based on the results of calculations, there is a high level of need for the development of domestic detergents and disinfectants, as well as the prospect of reducing the cost of cleaning and disinfection processes at pharmaceutical enterprises by an average of 20-30%.en
dc.languageuk
dc.subjectмиючі засобиuk
dc.subjectдезінфекційні засобиuk
dc.subjectкалькуляція собівартостіuk
dc.subjectклінінгuk
dc.subjectмоющие средстваru
dc.subjectдезинфицирующие средстваru
dc.subjectкалькуляция себестоимостиru
dc.subjectклинингru
dc.subjectdetergentsen
dc.subjectdisinfectantsen
dc.subjectcostingen
dc.subjectcleaningen
dc.titleПерспективи розробки вітчизняних миючих та дезінфікуючих засобів для фармацевтичної промисловостіuk
dc.title.alternativeProspects for the development of domestic detergents and disinfectants for the pharmaceutical industry
dc.title.alternativeПерспективы разработки отечественных моющих и дезинфицирующих средств для фармацевтической промышленности
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorSherstiuk, L. S.en
local.contributor.altauthorYashchuk, K. S.en
local.contributor.altauthorKachan, R. V.en
local.subject.sectionХімічні та біофармацевтичні технологіїuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (37)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2020_N4_16.pdf690,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.