Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorМельник, Ю. М.-
dc.date.accessioned2021-01-25T15:56:23Z-
dc.date.available2021-01-25T15:56:23Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Інформаційне забезпечення процесу комерціалізації інноваційних продуктів на основі PESTEL-аналізу / О. А. Біловодська, Ю. М. Мельник // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІІI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Львів, 22 жовтня 2020 року. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. – С. 14-15.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17024-
dc.description.abstractЗбір та аналіз інформації для комерціалізації інноваційних продуктів є дуже важливими і забезпечують детальний аналіз навколишнього середовища, оскільки інноваційна діяльність повинна здійснюватися відповідно до законодавчих процесів виробника та країн-споживачів. Крім того, всі вимоги щодо захисту інтелектуальної власності повинні бути належним чином забезпечені. Для оцінювання зовнішнього маркетингового середовища Tetra Pak Ukraine проведено PESTEL-аналіз ринку за шістьма групами макрофакторів: політичними, економічними, соціально-демографічними, технологічними, екологічними та правовими.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk
dc.subjectзбір та аналіз інформаціїuk
dc.subjectкомерціалізація інноваційних продуктівuk
dc.titleІнформаційне забезпечення процесу комерціалізації інноваційних продуктів на основі PESTEL-аналізуuk
dc.title.alternativeИнформационное обеспечение процесса коммерциализации инновационных продуктов на основе PESTEL-анализаuk
dc.title.alternativeInformation support of the commercialization process for innovative products based on PESTEL-analysisuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorМельник, Юлия Николаевна-
local.contributor.altauthorMelnyk, Yuliia-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationЛьвівuk
local.conference.date2020-10-22-
local.conference.nameМаркетинг і логістика в системі менеджментуuk
local.conference.nameMarketing and logistics in the management systemuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Мельник_тези.pdf240,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.