Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлешко, А. А.-
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorДіденко, Є. О.-
dc.date.accessioned2021-02-24T20:37:29Z-
dc.date.available2021-02-24T20:37:29Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.identifier.citationОлешко А. А. Удосконалення підходів до створення системи управління якістю в органах місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / А. А. Олешко, С. М. Бондаренко, Є. О. Діденко // Державне управління: удосконалення та розвиток. – 2020. – № 7. – Режим доступу: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1700uk
dc.identifier.issn2307-2156uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17135-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні методичні положення щодо створення та сертифікації в органі місцевого самоврядування системи управління якістю, яка відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Розробка системи управління якістю, яка відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, передбачає зміни організаційної структури управління, до яких слід віднести створення Координаційної Ради з якості та введення посади менеджера з якості. Заходи зі створення системи управління якістю можна умовно розділити на дві частини: розробка документації системи управління якістю та впровадження заходів по приведенню діяльності органу у відповідність з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Дослідне впровадження системи управління якістю можна починати після завершення розробки документації і приведення діяльності органу місцевого самоврядування у відповідність вимогам МС ISO 9001:2015. Сертифікація – завершальний етап створення системи управління якістю. Сертифікат на систему управління якістю для громадянина, який звертається до органу місцевого самоврядування, означає гарантію якості його обслуговування.uk
dc.description.abstractThe article examines the main methodological provisions for the creation and certification of a local government quality management system that meets the requirements of the international standard ISO 9001:2015. Implementation and certification of the quality management system leads to increased clarity and transparency of local governments, ensuring customer satisfaction of administrative services, ensuring the effectiveness and consistency of work, rational use of resources. In ISO 9001:2015, a process approach and risk-oriented thinking are applied to quality management systems. The development of a quality management system that meets the requirements of the international standard ISO 9001:2015 is a complex, time-consuming work that cannot be performed without the creation of an appropriate organizational structure within the local government. Changes in the organizational structure of management in the local government, which need to be implemented include the creation of the Coordinating Council for Quality and the introduction of the position of quality manager. Measures to create a quality management system can be divided into two parts: the development of documentation for the quality management system and the implementation of measures to bring the body in line with the requirements of the international standard ISO 9001:2015. The documentation of the quality management system consists of the following documents: quality policy, quality guidelines, procedures, position instructions and other documentation. Experimental implementation of the quality management system can begin after the completion of documentation and bringing the activities of local government in line with the requirements of ISO 9001:2015. Certification is the final stage of creating a quality management system. The results of the certification are issued by a certificate sent to the applicant. A certificate for a quality management system for a citizen who applies to a local government means a guarantee of the quality of his service. Static data on the number of implemented and certified quality management systems in local governments in the world in 2018 are considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсистема управління якістюuk
dc.subjectміжнародний стандарт ISO 9001:2015uk
dc.subjectдокументи системи управління якістюuk
dc.subjectвимогиuk
dc.subjectпроцесиuk
dc.subjectадміністративна послугаuk
dc.subjectquality management systemuk
dc.subjectinternational standard ISO 9001:2015uk
dc.subjectquality management system documentsuk
dc.subjectrequirementsuk
dc.subjectprocessesuk
dc.subjectadministrative serviceuk
dc.titleУдосконалення підходів до створення системи управління якістю в органах місцевого самоврядуванняuk
dc.title.alternativeImproving approaches to creating a quality management system in local governmentsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorOleshko, Anna-
local.contributor.altauthorBondarenko, Svitlana-
local.contributor.altauthorDidenko, Evgen-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceДержавне управління: удосконалення та розвитокuk
local.sourceГосударственное управление: усовершенствование и развитиеuk
local.sourceDerzhavne upravlinnya: udoskonalennya ta rozvytokuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.32702/2307-2156-2020.7.1uk
local.identifier.urihttp://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1700uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf309,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.