Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17326
Название: Підсистеми маркетингової інформаційної системи: розвиток та перспективи використання
Авторы: Хоменко, О. І.
Яренко, Г. О.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Хоменко О. І. Підсистеми маркетингової інформаційної системи: розвиток та перспективи використання / О. І. Хоменко, Г. О. Яренко // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 33-35.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17326
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APREK2015_P033-035.pdf101,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.