Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.date.accessioned2021-04-08T14:07:22Z-
dc.date.available2021-04-08T14:07:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачів / О. А. Біловодська // Комерціалізація інновацій : монографія / за заг. ред. С. М. Ілляшенка, О. А. Біловодської. – Суми : Триторія, 2020. – С. 138-149.uk
dc.identifier.isbn978-966-97985-4-1uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17336-
dc.description.abstractСьогодні компанії хімічної промисловості стикаються з труднощами у підтримці своєї конкурентоспроможності. Це пояснюється впливом глобальних мегатрендів у різних галузях, включаючи хімічну. Тому дуже важливо мати чітко розроблену стратегію та систему управління, здатну реагувати на внутрішні та зовнішні зміни. Більшість існуючих методів оцінювання стратегії є загальними і ґрунтуються лише на внутрішніх бізнес-показниках, вони не відображають ефективність ринку, яка базується, перш за все, на споживацьких оцінках. Більше того стратегія сучасної компанії повинна відповідати інтересам споживачів і особливо це стосується виробництва та розповсюдження інноваційної продукції. Об’єктом дослідження є процеси оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстратегічна діяльністьuk
dc.subjectуправління дистрибуцієюuk
dc.subjectінноваційна продукціяuk
dc.subjectспоживачuk
dc.titleПрактичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівuk
dc.title.alternativeПрактические основы оценки стратегической деятельности управления дистрибуцией инновационных продуктов с позиций потребителейuk
dc.title.alternativePractical principles for evaluating the strategic activities of managing the distribution of innovative products from the standpoint of consumersuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceКомерціалізація інноваційuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.