Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17337
Название: Digital marketing tools in the communication policy
Другие названия: Інструменти цифрового маркетингу в комунікаційній політиці
Инструменты цифрового маркетинга в коммуникационной политике
Авторы: Laguta, K. O.
Bilovodska, O. A.
Ключевые слова: communication policy
digital marketing
strategy
website
advertising
social networks
Дата публикации: дек-2020
Издательство: Dnipro University of Technology
Библиографическое описание: Laguta K. O. Digital marketing tools in the communication policy / K. O. Laguta, O. A. Bilovodska // Majesty of marketing : materials of the International conference for the students and junior research staff, Dnipro, 10th December 2020. – Dnipro : Dnipro University of Technology, 2020. – Р. 131-133.
Краткий осмотр (реферат): Marketing communications strategy is the strategy used by a company or individual to reach their target market through various types of communication. It includes your message (what is to be said), the medium (where it is to be said), and the target (to whom your message is reaching).Today, social networks are the main tool for communicating directly with their audience. Even without big budgets, good results can be achieved. By creating useful content for the audience, you can attract the attention of new customers through it. The main condition is that you need to analyze content, trends daily, understand exactly what the audience likes and how best to attract it to interact with you. You need to understand that taking breaks in publications on social networks is a slow, stable and quality key to success. A content plan is a necessary step before content is created. Its writing should be mandatory, especially you need to write all information guides in advance for a month. Moreover, social media marketing is an effective marketing channel for feedback. You can analyze reviews, likes, reposts comments and other metrics. If customers had a bad experience, they are more likely to report it via social media than by email or phone. This allows you to respond in time and keep a specific client, and also attract others.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17337
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Majesty_of_marketing_2020_Laguta_Bilovodska.pdf1,3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.