Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilovodska, Olena-
dc.contributor.authorStarostina, Alla-
dc.contributor.authorVovk, Viktoriia-
dc.contributor.authorMoroz, Olha-
dc.contributor.authorMoroz, Mykola-
dc.date.accessioned2021-04-26T12:38:55Z-
dc.date.available2021-04-26T12:38:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationEnvironmental packaging in trade logistics and innovative entrepreneurship based on internet marketing online research and communications / O. Bilovodska, A. Starostina, V. Vovk, O. Moroz, M. Moroz // Estudios de Economia Aplicada. – 2020. – Vol. 38, No. 4 : The recent economic trends and their impact on marketing (Special Issue). – P. 1-13.uk
dc.identifier.issn1133-3197 (print)uk
dc.identifier.issn1697-5731 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17398-
dc.description.abstractIn the paper the eco-trends in packaging and the Ukrainian market of organic products are analyzed. A scientific and practical approach to the development of environmental packaging in Supply Chain Management is formed, the approach is based on the results of the Internet marketing online research. It takes into account the evaluation of consumers’ (marking, ergonomics and convenience, aesthetic, reliability and durability, communication), manufacturers’ (economic, transportation and storage, environmental); intermediaries’ (transportation and warehousing, marking, ergonomics and convenience) perspectives, considering the principles of eco-oriented logistic management in trade and innovative entrepreneurship.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectenvironmental packaginguk
dc.subjectinnovative productuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectonline surveyuk
dc.subjectlogisticsuk
dc.subjectsupply chain managementuk
dc.subjectlegal aspects of packaginguk
dc.titleEnvironmental packaging in trade logistics and innovative entrepreneurship based on internet marketing online research and communicationsuk
dc.title.alternativeЕкологічна упаковка в торговельній логістиці та інноваційному підприємництві на основі Інтернет-маркетингових онлайн-досліджень та комунікаційuk
dc.title.alternativeЭкологическая упаковка в торговой логистике и инновационном предпринимательстве на основе Интернет-маркетинговых онлайн-исследований и коммуникацийuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБіловодська, Олена Анатоліївна-
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorСтаростіна, Алла Олексіївна-
local.contributor.altauthorСтаростина, Алла Алексеевна-
local.contributor.altauthorВовк, Вікторія Яківна-
local.contributor.altauthorВовк, Виктория Яковлевна-
local.contributor.altauthorМороз, Ольга Володимирівна-
local.contributor.altauthorМороз, Ольга Владимировна-
local.contributor.altauthorМороз, Микола Володимирович-
local.contributor.altauthorМороз, Николай Владимирович-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceEstudios de Economia Aplicadauk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3993-14587-1-PB_Bilovodska.pdf503,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.