Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17436
Название: Студентський проект у вивченні дисципліни вища математика: досвід і перспективи
Другие названия: Student project in the study of higher mathematics: experience and prospects
Авторы: Дашко, О. Г.
Купчик, О. В.
Гучкова, В. В.
Ключевые слова: метод проектів в освіті
студентський проект
застосування інтегрального числення
рух парашутиста в повітрі
method of projects in education
student project
application of integral calculus
skydiver movement in the air
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Дашко О. Г. Студентський проект у вивченні дисципліни вища математика: досвід і перспективи / О. Г. Дашко, О. В. Купчик, В. В. Гучкова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 84-90.
Краткий осмотр (реферат): В роботі описано досвід використання методу проектів при вивченні теми "Застосування інтегрального числення" на заняттях з предмету вища математика в Київському національному університеті технологій та дизайну. Взявши за основу досвід викладачів університету Вільяма Марша Райса (США) і використовуючи методи досліджень, що викладаються на заняттях з вищої математики, було розроблено і здійснено студентський проект, що пов’язаний з дослідженням різних типів стрибків парашутистів у повітрі. Робота над проектом сприяла розкриттю творчого потенціалу, самореалізації і глибшому розумінню матеріалу, що підтвердило ефективність методу проектів при вивченні вищої математики студентами нематематичних спеціальностей.
The paper describes the experience of using the project method in studying the topic "Application of integral calculus" in classes on higher mathematics at the Kyiv National University of Technology and Design. Based on the experience of teachers at William Marsh Rice University (USA) and using research methods taught in higher mathematics, a student project was developed and implemented to study different types of skydiving in the air. Work on the project contributed to the disclosure of creative potential, self-realization, and a deeper understanding of the material, which confirmed the effectiveness of the project method in the study of higher mathematics by students of non-mathematical specialties.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17436
Располагается в коллекциях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2020_P084-090.pdf707,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.