Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайорова, Д.-
dc.contributor.authorБабенко, О.-
dc.date.accessioned2021-05-04T21:31:29Z-
dc.date.available2021-05-04T21:31:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМайорова Д. Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень" / Д. Майорова, О. Бабенко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 286-289.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17467-
dc.description.abstractУ статті описано інноваційний характер сучасних маркетингових досліджень на прикладі нейромаркетингу, що об’єднав у собі ергономіку, нейробіологію, нейрофізіологію, психолінгвістику, соціальну психологію, семіотику. Нейромаркетинг, як інноваційна діяльність, співвідноситься з зародженням нової економіки – економіки вражень, орієнтованої на відчуття і почуття споживача. Особливості, методологію дослідження нейромаркетингу проаналізовано з погляду міждисциплінарного характеру об’єкта. У статті висвітлено, що модернізація економіки в Україні можлива через реалізацію інноваційних проєктів, стартапів, бізнес-кластерів з опорою на різні передові нейромаркетингові інновації.uk
dc.description.abstractThe academic paper deals with the innovative nature of modern marketing studies on the example of neuromarketing, which combines ergonomics, neurobiology, neurophysiology, psycholinguistics, social psychology, and semiotics. Neuromarketing as an innovative activity correlates with the emergence of a new economy – the experience economy focused on the consumers’ feelings. Features, methodology of neuromarketing studies are analyzed from the point of view of the interdisciplinary nature of the object. The article emphasizes that the modernization of the economy in Ukraine is possible through the implementation of innovative projects, startups, business clusters, which are based on various advanced neuromarketing innovations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectнейромаркетингuk
dc.subjectінновації в економіціuk
dc.subjectсвідомістьuk
dc.subjectпідсвідомістьuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectвибірuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectneuromarketinguk
dc.subjectinnovations in the economyuk
dc.subjectconsciousnessuk
dc.subjectsubconsciousnessuk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectchoiceuk
dc.titleНейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"uk
dc.title.alternativeNeuromarketing as an innovative direction of "impression economy"uk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorMaiorova, D.-
local.contributor.altauthorBabenko, O.-
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в науціuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P286-289.pdf612,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.