Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17513
Название: Принципи використання фотографії в сучасному рекламному графічному дизайні
Другие названия: Principles of using photography in modern advertising graphic design
Авторы: Слітюк, О. О.
Овчарек, В. Є.
Семеняка, І. В.
Мельник, Ю. О.
Ключевые слова: фотографія
фотодизайн
фотографіка
графічний дизайн
реклама
рекламний плакат
інтернет-реклама
photography
photo design
graphic design
advertising
advertising poster
internet advertising
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Принципи використання фотографії в сучасному рекламному графічному дизайні / І. В. Семеняка, Ю. О. Мельник ; наук. кер. О. О. Слітюк, В. Є. Овчарек // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 565-570.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуті питання, пов'язані з проблемами застосування фотографічних композицій в сучасному рекламному графічному дизайні. Досліджено особливості використання фотозображень у різних рекламних носіях, проаналізовано особливості психології сприйняття рекламної фотографіки, розглянуто технічні аспекти виробництва рекламних фотографічних композицій. Виявлення принципів проектування рекламних фотографічних композицій, дозволять дизайнерам-графікам вийти на новий рівень проектної творчості з використанням сучасних фототехнологій.
The issues related to the problems of using photographic compositions in modern advertising graphic design are considered. The features of the use of photographic images on various advertising media are investigated, the peculiarities of the psychology of perception of advertising photography are analyzed, the technical aspects of the production of advertising photographic compositions are considered. Revealing the principles of designing advertising photographic compositions will allow graphic designers to reach a new level of design creativity using modern photo technologies.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17513
Располагается в коллекциях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2020_P565-570.pdf275,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.