Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБреус, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorСугоняко, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-05-17T12:34:29Z-
dc.date.available2021-05-17T12:34:29Z-
dc.date.issued2020-01-
dc.identifier.citationБреус С. В. Оцінювання конкурентоспроможності закладу вищої освіти у контексті управління нею [Електронний ресурс] / С. В. Бреус, І. І. Сугоняко // Інфраструктура ринку. – 2020. – Вип. 39. – С. 128-136. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/39-2020uk
dc.identifier.issn2519-2868uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17634-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні методи оцінювання конкурентоспроможності закладів вищої освіти. Запропоновано під час оцінювання конкурентоспроможності ЗВО використовувати підхід, що передбачає бінарне використання методу профілів та методу рейтингових оцінок із формуванням відповідної системи показників. Здійснено оцінювання конкурентоспроможності ЗВО на прикладі Київського національного університету технологій та дизайну з використанням удосконаленого методичного підходу до оцінювання конкурентоспроможності ЗВО, який є інструментальною основою моделі її оцінювання. Він базується на запропонованому бінарному використанні методів профілів та рейтингових оцінок з урахуванням принципів розроблення збалансованої системи показників, адаптованої під потреби ЗВО. Для використання вдосконаленого методу оцінювання конкурентоспроможності ЗВО запропоновано можливі рівні конкурентоспроможності ЗВО поділяти на інтервали з використанням методу золотого перетину.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные методы оценки конкурентоспособности высших учебных заведений. Предложено при оценке конкурентоспособности вуза использовать подход, предусматривающий бинарное использование метода профилей и метода рейтинговых оценок с формированием соответствующей системы показателей. Осуществлен оценки конкурентоспособности вуза на примере Киевского национального университета технологий и дизайна с использованием усовершенствованного методического подхода к оценке конкурентоспособности вуза, который является инструментальной основой модели его оценки. Он базируется на предложенном бинарном использовании методов профилей и рейтинговых оценок с учетом принципов разработки сбалансированной системы показателей, адаптированной под нужды вузов. Для использования усовершенствованного метода оценки конкурентоспособности вуза предложены возможные уровни конкурентоспособности вуза делить на интервалы с использованием метода золотого сечения.uk
dc.description.abstractThe article deals with the basic methods of evaluation the competitiveness of higher education institutions. It is concluded that none of the methods is universal, they involve the use of a number of indicators that are inherently recursive and cannot be generated from the data set available in the HEI, given that higher education institutions do not are classic entities, they have specific features of the entity, but not all of their indicators can have the same value to ensure the effectiveness of HEI as an enterprise. It is proposed to use an approach in the assessment of the competitiveness of the HEI, which involves the binary use of methods, in particular, the method of profiles and the method of ratings with the formation of an appropriate system of indicators. The main advantages of KNUTD over its competitors are: image, successful experience in the educational services market, wide range of educational services, communication with employers, presence of famous graduates, international recognition and more. The HEI competitiveness evaluation was carried out on the example of the Kyiv National University of Technology and Design using the advanced methodological approach to the HEI competitiveness evaluation, which is an instrumental basis of its evaluation model. It is based on the proposed binary use of profile methods and ratings, with the formation of an appropriate scorecard, taking into account the principles of developing one of the Balanced Scorecard (BSC) strategic tools, and adapted to the needs of the HEIs, and involves the use of data published on the official website KNUTD. In order to use the advanced method of evaluation the competitiveness of the HEI, it is proposed that the possible levels of competitiveness of the HEI be divided into segments (intervals, each of which characterizes a certain state of competitiveness) using the method of golden section. It is concluded that it is advisable to develop measures at all levels of government to improve the competitiveness of the HЕІ, to ensure its strategic development with the further development of the HЕІ competitiveness management strategy, which in the future will have a positive impact on the level of economic development of the country.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентоспроможність ЗВОuk
dc.subjectметоди оцінювання конкурентоспроможності ЗВОuk
dc.subjectфакторний аналіз методом головних компонентuk
dc.subjectметод золотого перетинуuk
dc.subjectвысшие учебные заведенияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectконкурентоспособность вузовuk
dc.subjectметоды оценки конкурентоспособности вузовuk
dc.subjectфакторный анализ методом главных компонентuk
dc.subjectметод золотого сеченияuk
dc.subjecthigher education institutionsuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcompetitiveness of HEIsuk
dc.subjectmethods of assessing the competitiveness of HEIsuk
dc.subjectFactor Analysis with the Principal Component Methoduk
dc.subjectGolden-section searchuk
dc.titleОцінювання конкурентоспроможності закладу вищої освіти у контексті управління неюuk
dc.title.alternativeEvaluation the competitiveness of higher education institution In the context of managing themuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBreus, Svitlana Vasylivna-
local.contributor.altauthorSuhoniako, Iryna Ihorivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнфраструктура ринкуuk
local.sourceMarket Infrastructureuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.32843/infrastruct39-21uk
local.identifier.urihttp://www.market-infr.od.ua/uk/39-2020uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Breus_S.V.,Suhoniako_I.I._article.pdfНаукова стаття313,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.