Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYevseitseva, Olena-
dc.contributor.authorShkut, D.-
dc.date.accessioned2021-05-25T12:43:56Z-
dc.date.available2021-05-25T12:43:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationYevseitseva O. Digitalization of marketing communications / O. Yevseitseva, D. Shkut // Evropský časopis ekonomiky a managementu. – 2020. – Svazek 6, 4 vydání. – P. 104-108.uk
dc.identifier.issn2533-4794 (Print)uk
dc.identifier.issn2533-4808 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17692-
dc.description.abstractThis article deals with the problem of adaptation of the basic model of marketing communications of F. Kotler to the modern digital environment. Modern methods of marketing on the Internet have been studied: searching, context advertising, banners, teasers, advertising in social networks, collaboration with opinion leaders, demo-versions of products, mass mailings. Aims and tasks of facilities of marketing communications and expediency of their adaptation for the use in a digital environment have been determined. The sequence of transfer of communications from offline environment to online environment is proposed. Based on this research, the author proposes to use QR codes on physical advertising media in combination with additional stimulation.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectmarketing communication systemuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectsales promotionuk
dc.subjectPRuk
dc.subjectpersonal salesuk
dc.subjectSEOuk
dc.subjectSMMuk
dc.subjectwebsiteuk
dc.titleDigitalization of marketing communicationsuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceEvropský časopis ekonomiky a managementuuk
local.sourceEuropean Journal of Economics and Managementuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.46340/eujem.2020.6.4.14uk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210520_303.pdf247,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.