Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorНовіков, Д. В.-
dc.date.accessioned2021-05-31T09:48:09Z-
dc.date.available2021-05-31T09:48:09Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економiка та держава. – 2017. – № 3. – С. 77-79.uk
dc.identifier.issn2306-6806uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17719-
dc.description.abstractУ статті визначено головні аспекти, які впливають на розробку маркетингової стратегії вищого навчального закладу. Використано для дослідження методи аналізу та синтезу. У статті представлено елементи, які формують маркетингову стратегію вищого навчального закладу. Підкреслено значимість використання маркетингових стратегій в діяльності вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості розробки маркетингової стратегії ВНЗ, що є ефективними для застосування на практиці.uk
dc.description.abstractIn the article described the main aspects that influence on the development of marketing strategy for higher education. The methods of analysis and synthesis are used to make research. Presents the elements that form the marketing strategy of higher education. Emphasized the importance of using marketing strategies of higher education institutions. Described the features of marketing strategy development institutions that are effective for use in practice.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectосвітня послугаuk
dc.subjectмаркетинг освітніх послугuk
dc.subjectрозробка маркетингової стратегіїuk
dc.subjectmarketing strategiesuk
dc.subjectmarket of educational servicesuk
dc.subjecteducational servicesuk
dc.subjectmarketing of educational servicesuk
dc.subjectdevelopment marketing strategyuk
dc.titleОсобливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeFeatures of development marketing strategy for higher schooluk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYevseytseva, O.-
local.contributor.altauthorNovikov, D.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономiка та державаuk
local.sourceЭкономика и государствоuk
local.sourceEkonomika ta derzhavauk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210527_304.pdf176,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.