Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17723
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorEvseytseva, Olena-
dc.contributor.authorShytko, Anastasiia-
dc.contributor.authorPotiekha, Denys-
dc.date.accessioned2021-05-31T10:31:16Z-
dc.date.available2021-05-31T10:31:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationEvseytseva O. Lead generation as a kind of Internet marketing / O. Evseytseva, A. Shytko, D. Potiekha // Evropský časopis ekonomiky a managementu. – 2018. – Svazek 4, 1 vydání. – P. 99-105.uk
dc.identifier.issn2533-4794 (print)uk
dc.identifier.issn2533-4808 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17723-
dc.description.abstractThe article discusses the dynamics of Internet advertising in the domestic market and its use of promotion and marketing. The analysis of problems that have a negative impact on the development of Internet advertising in Ukraine is carried out. The basic approaches to advertising using the Internet are identified. A new approach to finding potential customers via the Internet, called lead generation, is described. The definition of the terms "lead" and "lead generation" is given. The pricing model used in the "Leadgeneration" is described. Also, the basic methods of obtaining leads are identified. The most effective tools for obtaining leads on the B2C market and the B2B market are identified. The classification of methods of leadgeneration based on the interaction with the user is described. General guidelines to use leadgeneration method are provided.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectleaduk
dc.subjectlead generationuk
dc.subjectCPLuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectInternet advertisinguk
dc.subjectsearch engineuk
dc.subjecte-mailuk
dc.titleLead generation as a kind of Internet marketinguk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceEvropský časopis ekonomiky a managementuuk
local.sourceEuropean Journal of Economics and Managementuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20210527_308.pdf346,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.