Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХімічева, Г. І.-
dc.contributor.authorВолівач, А. П.-
dc.date.accessioned2021-06-11T12:37:52Z-
dc.date.available2021-06-11T12:37:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХімічева Г. І. Побудова кваліметричної моделі для оцінювання якості освітньої програми / Г. І. Хімічева, А. П. Волівач // Вісник Інженерної академії України. – 2020. – № 1. – С. 153-159.uk
dc.identifier.issn2519-8793uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17776-
dc.description.abstractВ даній статті обґрунтовано та визначено принципи і підходи до побудови кваліметричної моделі якості (результативності) освітньої програми. Розроблено систему одиничних показників та запропоновано шкали їх вимірювання. Визначено вагові коефіцієнти структурних складових ОП та на їх основі побудовано дворівневу модель оцінювання якості ОП, яка дозволяє визначити якісні й кількісні характеристики ОП.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкваліметрична модельuk
dc.subjectосвітня програмаuk
dc.subjectкритерії оцінювання якості освітньої програмиuk
dc.subjectсистема одиничних показниківuk
dc.subjectшкали вимірюванняuk
dc.titleПобудова кваліметричної моделі для оцінювання якості освітньої програмиuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionМетрологія і стандартизація, контроль складу речовинuk
local.sourceВісник Інженерної академії Україниuk
local.sourceBulletin of Engineering academy of Ukraineuk
local.subject.facultyФакультет мехатроніки та комп'ютерних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра комп'ютерних наукuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра комп'ютерних наук (КН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210608_305.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.