Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 121-130 зі 976.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просуванняТхорук, Ю. С.; Біловодська, О. А.
2021Проблеми та перспективи розвитку креативної економікиЛяшенко, Г. О.; Кирилко, Н. М.
2021Аналіз діяльності закладів вищої освіти України з питань трансферу технологій та академічного підприємництваБєлялов, Т. Е.
2021Особливості та переваги інструментів інтернет-маркетингуЯкимчук, Д. В.; Довбуш, В. І.
2021Дослідження поняття "підприємницький університет"Грех, А. С.
2021Класифікація ризиків в купівельній поведінці споживачівБурліцька, О. П.
2021Оцінювання ризиків складних об’єктів за вимогами міжнародних стандартівХімічева, Г. І.; Сович, В. І.
2021Універсальна система оцінювання ризиків виготовлення продукції заданої якостіТріщ, Р. М.
2021Роль та значення культурно-мистецької галузі та її вплив на підприємницьку діяльністьСиниця, В. А.; Гончаренко, І. М.
2021Інтероперабельність медичної інфраструктури інформатизаціїДядюра, К. О.; Прокопович, І. В.