Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18049
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorЄжова, О. В.-
dc.contributor.authorАртемова, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-07-14T18:00:32Z-
dc.date.available2021-07-14T18:00:32Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationАртемова А. О. Плакат як засіб соціальної реклами : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / А. О. Артемова ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2021. – 79 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18049-
dc.description.abstractУ дипломній роботі розглядається місце соціального плакату як в історичному аспекті, так і в розрізі його впливу на сучасне суспільство. Історія мистецтва плакату наочно демонструє істину: один хороший плакат зі своєї дієвості і довговічності вартий десятків і сотень посередніх. Також було проаналізовано аналогічні розробки плакатів, що стосуються проблем екології. Наступним кроком було створення концепції власного проєкту, де увага була зосереджена на проблемах, які стосуються кожного, приведені факти, які стали критичними для нашої планети та змусити суспільство задуматися над майбутнім, яке нас чекає. Вважаємо, що плакат являється гарним способом донесення цієї інформацію до людей. Після цього було продемонстровано вибір програмного забезпечення для реалізації проєкту, а також показана технологія друку плакатів. Для програмної реалізації було застосовано програму Adobe Illustrator, а друк плакатів вирішено робити на різного роду пристроях, в залежності від місця розміщення. Зокрема перевага надавалась принтеру VUTEk 3360.uk
dc.description.abstractВ дипломной работе рассматривается место социального плаката как в историческом аспекте, так и в разрезе его влияния на современное общество. История искусства плаката наглядно демонстрирует истину: один хороший плакат со своей действенностью и долговечностью стоит десятков и сотен посредственных. Также были проанализированы аналогичные разработки плакатов, касающиеся проблем экологии. Следующим шагом было создание концепции собственного проекта, где внимание было сосредоточено на проблемах, которые касаются каждого, приведены факты, что стали критическими для нашей планеты и позволяют заставить общество задуматься над будущим, которое нас ждет. Считаем, что плакат является хорошим способом донесения этой информации до людей. После этого был продемонстрирован выбор программного обеспечения для реализации проекта, а также показана технология печати плакатов. Для программной реализации была применена программа Adobe Illustrator, а печать плакатов решено делать на разного рода устройствах, в зависимости от места размещения. В частности предпочтение отдавалось принтеру VUTEk 3360.uk
dc.description.abstractThe thesis considers the place of the social poster both in the historical aspect and in terms of its impact on modern society. The history of poster art clearly demonstrates the truth: one good poster for its effectiveness and durability is worth tens and hundreds of mediocre. Similar poster designs related to environmental issues were also analyzed. The next step was to create the concept of our own project, where the focus was on the problems that affect everyone, the facts that have become critical for our planet and make society think about the future that awaits us. We believe that a poster is a good way to convey this information to people. After that, the choice of software for the project was demonstrated, as well as the technology of poster printing was shown. Adobe Illustrator was used for software implementation, and it was decided to print posters on different devices, depending on the location. In particular, preference was given to the VUTEk 3360 printer.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectплакатuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectекологіяuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectескізuk
dc.subjectформаuk
dc.subjectпроєктuk
dc.subjectэкологияuk
dc.subjectсоциальная рекламаuk
dc.subjectэскизuk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectposteruk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectecologyuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectsketchuk
dc.subjectformuk
dc.subjectprojectuk
dc.titleПлакат як засіб соціальної рекламиuk
dc.title.alternativeПлакат как средство социальной рекламыuk
dc.title.alternativePoster as a means of social advertisinguk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorArtemova, Anastasia-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДр2-17uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.contributor.altadvisorYezhova, Olga-
Располагается в коллекциях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Diplom022_Artemova_Yezhova.pdf3,2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.