Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18133
Название: Соціальна реклама захисту домашніх тварин
Другие названия: Social advertising of pet protection
Авторы: Скляренко, Валерій
Глінська, Аліна
Потанін, Станіслав
Чернявський, Богдан
Яворський, Олександр
Ключевые слова: дизайн
соціальна реклама
елементи повідомлення
захист домашніх тварин
стан захисту тварин
design
social advertising
message elements
pet protection
animal protection status
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Соціальна реклама захисту домашніх тварин / В. Скляренко, А. Глінська, С. Потанін, Б. Чернявський, О. Яворський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 164-167.
Краткий осмотр (реферат): Надано результати аналізу та дослідження сучасних зразків дизайну соціальної реклами, присвяченої захисту домашніх тварин та впливу на стан захисту тварин. Метою роботи стало визначення принципів створення соціальної реклами з різними креативними підходами. В ході аналізу визначено чинники, які використовувалися для розкриття даної проблеми. На основі дослідження визначено основні чинники та ознаки соціальної реклами захисту тварин, при аналізі виявлено взаємозв’язок стану захисту тварин та рекламних повідомлень.
The results of the analysis and research of modern examples of social advertising design dedicated to the protection of pets and the impact on the state of animal protection are presented. The work aimed to determine the principles of creating social advertising with different creative approaches. The analysis identified the factors used to solve this problem. Based on the study, the main factors and signs of social advertising of animal protection were identified, the analysis revealed the relationship between the state of animal protection and advertising messages.
DOI: 10.30857/18133
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18133
Располагается в коллекциях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2021_V2_P164-167.pdf605,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.