Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1835
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧубукова, О. Ю.uk
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-06-06T07:53:45Z-
dc.date.available2016-06-06T07:53:45Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationЧубукова О. Ю. Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствах [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 2 (97). - C. 116-121.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1835-
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження існуючих організацій збуту промислових підприємств: функціональної, регіональної, товарної та галузевої. Доведено необхідність використання сучасними промисловими підприємствами регіонально-функціональної організації збуту як найбільш пристосованої до мінливих ринкових умов господарювання. В процесі дослідження розглянуто типові схеми організаційних структур та наведено схему регіонально-функціональної структури збуту промислового вітчизняного підприємства.uk
dc.description.abstractВ статье проведено исследование существующих организаций сбыта промышленных предприятий: функциональной, региональной товарной и отраслевой. Доказана необходимость использования современными промышленными предприятиями регионально-функциональной организации сбыта как наиболее приспособленной к изменяющимся рыночным условиям хозяйствования. В процессе исследования рассмотрены типовые схемы организационных структур и приведена схема регионально-функциональной структуры сбыта промышленного отечественного предприятия.ru
dc.description.abstractThe paper offers a study on the existing sales arrangement patterns at industrial enterprises: functional, regional, product and sectoral. The need to deliver regional and functional sales models as the most responsive to changing market conditions by modern industrial enterprises is justified. The study examines types of organizational charts and suggests a model of regional and functional sales structure to be used by domestic industrial enterprises.en
dc.languageuk
dc.subjectservice marketingen
dc.subjectfunctional, regional, product, industry, organizational structureen
dc.subjectфункциональная, региональная, товарная, отраслевая, организационная структураru
dc.subjectслужба сбытаru
dc.subjectслужба збутуuk
dc.subjectфункціональна, регіональна, товарна, галузева, організаційна структураuk
dc.titleМаркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorChubukova, O. Y.en
local.contributor.altauthorYarenko, A. V.en
local.contributor.altauthorЧубукова, О. Ю.ru
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"uk
local.source.number№ 2 (97)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V97_P116-121.pdf614,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.