Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18690
Название: Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просування
Авторы: Тхорук, Ю. С.
Біловодська, О. А.
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Тхорук Ю. С. Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просування / Ю. С. Тхорук, О. А. Біловодська // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Київ, 25 березня 2021 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 39-40.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18690
Располагается в коллекциях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN2021_P039-040.pdf288,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.