Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18924
Название: Актуальні проблеми впровадження маркетингових технологій на вітчизняних підприємствах
Авторы: Саюн, А. О.
Дата публикации: 2021
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Саюн А. О. Актуальні проблеми впровадження маркетингових технологій на вітчизняних підприємствах / А. О. Саюн // Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 8 жовтня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 123-124.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18924
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PIONBUG_2021_P123-124.pdf441,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.