Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванченко, Н. О.uk
dc.contributor.authorБусяк, М. О.uk
dc.date.accessioned2016-06-17T07:38:23Z-
dc.date.available2016-06-17T07:38:23Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationІванченко Н. О. Головні аспекти впливу інформаційних технологій на сфери обміну та споживання [Електронний ресурс] / Н. О. Іванченко, М. О. Бусяк // Технології та дизайн. - 2016. - № 1 (18). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_8.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1916-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_8
dc.description.abstractУ даній статті обґрунтовано необхідність впровадження інтернет-технологій у діяльність підприємств сфери обміну та споживання. Дана технологія дозволить значно скоротити видатки пов’язані з веденням бізнесу.uk
dc.description.abstractВ данной статье обоснована необходимость внедрения интернет технологий в деятельность предприятий сферы обмена и потребления. Данная технология позволит значительно сократить расходы, связанные с ведением бизнеса.ru
dc.description.abstractIn this article the necessity of implementing Internet technology in business activity sphere of exchange and consumption. This technology will significantly reduce the costs of doing business.en
dc.languageuk
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectinformation technologyen
dc.subjectconsumptionen
dc.subjectvirtual economyen
dc.subjectэлектронная коммерцияru
dc.subjectинформационная технологияru
dc.subjectпотребленияru
dc.subjectвиртуальная экономикаru
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectінформаційна технологіяuk
dc.subjectспоживанняuk
dc.subjectвіртуальна економікаuk
dc.titleГоловні аспекти впливу інформаційних технологій на сфери обміну та споживанняuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorIvanchenko, N.en
local.contributor.altauthorBusiak, М.en
local.contributor.altauthorИванченко, Н. А.ru
local.contributor.altauthorБусяк, М. А.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (18)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
td_2016_N1_08.pdf543,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.