Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДенисенко, Юрій-
dc.contributor.authorДемків, Анастасія-
dc.date.accessioned2022-02-08T10:35:14Z-
dc.date.available2022-02-08T10:35:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДемків А. Сторітелінг як засіб виразності в ілюстрації графічного дизайну : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / А. Демків ; наук. кер. Ю. Денисенко ; рец. А. Дубрівна. – Київ : КНУТД, 2021. – 151 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19423-
dc.description.abstractУ дипломній роботі надані результати дослідження на тему "Сторітелінг як засіб виразності в ілюстрації графічного дизайну". Проаналізовано особливості використання візуального сторітелінгу в дизайні друкованої продукції і в інших видах графічної діяльності. Наведено практичну цінність дослідження. Встановлено, що з появою віртуальної реальності візуальний сторітелінг став надзвичайно актуальним, оскільки бренди прагнуть знайти свою історію та затримати увагу споживача на ній. Досліджено, що дотримуючись правил структури сторітелінгу та теорії візуальної комунікації, технологія візуального сторітелінгу може створити потужну візуальну комунікацію, яка буде забезпечувати потреби і споживачів, і авторів продукту. Проведено аналіз питання розвитку сторітелінгу та його використання в різноманітних сучасних графічних роботах, а також описано його прийоми і техніки. Отримані результати наукового дослідження дозволили розробити фірмовий стиль та плакати, які є демонстрацією використання сторітелінгу в графіці.uk
dc.description.abstractВ дипломной работе даны результаты исследования по теме "Сторителлинг как средство выразительности в иллюстрации графического дизайна". Проанализированы особенности использования визуального сторителлинга в дизайне печатной продукции и других видах графической деятельности. Приведена практическая ценность исследования. Установлено, что с появлением виртуальной реальности визуальный сторителлинг стал очень актуальным, поскольку бренды стремятся найтн свою историю и задержать внимание потребителя на ней. Исследовано, что соблюдая правила структуры сторителлинга и теории визуальной коммуникации, технология визуального сторителлинга может создать мощную визуальную коммуникацию, обеспечивающую потребности и потребителей, и авторов продукта. Проведен анализ вопроса развития сторителлинга и его использования в различных современных графических работах, а также описаны его приемы и техники. Полученные результаты научного исследования позволили разработать фирменный стиль и плакаты, являющиеся демонстрацией использования сторителлинга в графике.uk
dc.description.abstractThe thesis presents the results of research on the topic "Storytelling as a means of expression in the illustration of graphic design". The peculiarities of the use of visual storytelling in the design of printed products and in other types of graphic activity are analyzed. The practical value of the research is given. It is established that with the advent of virtual reality, visual storytelling has become extremely relevant, as brands seek to find their history and hold the consumer's attention on it. It is investigated that following the rules of storytelling structure and the theory of visual communication, visual storytelling technology can create a powerful visual communication that will meet the needs of both consumers and authors of the product. An analysis of the development of storytelling and its use in various modem graphic works, as well as describes its techniques and techniques. The results of the research allowed to develop a corporate identity and posters, which are a demonstration of the use of storytelling in graphics.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсторітелінгuk
dc.subjectцифровий сторітелінгuk
dc.subjectграфічна продукціяuk
dc.subjectвізуальні комунікацікаціїuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectметоди впливуuk
dc.subjectполіграфіяuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectсторителлингuk
dc.subjectцифровой сторителлингuk
dc.subjectграфическая продукцияuk
dc.subjectвизуальные коммуникацииuk
dc.subjectинформацияuk
dc.subjectметоды воздействияuk
dc.subjectполиграфияuk
dc.subjectграфический дизайнuk
dc.subjectstorytellinguk
dc.subjectdigital storytellinguk
dc.subjectgraphic productsuk
dc.subjectvisual communicationsuk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectmethods of influenceuk
dc.subjectpolygraphyuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.titleСторітелінг як засіб виразності в ілюстрації графічного дизайнуuk
dc.title.alternativeСторителлинг как средство выразительности в иллюстрации графического дизайнаuk
dc.title.alternativeStorytelling as a means of expression in the illustration of graphic designuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorДемкив, Анастасия-
local.contributor.altauthorDemkiv, A.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupМгДр 1 20uk
local.diplom.targetВиявити особливості сторітелінгу в графічному дизайні, як засобу виразності візуальної комунікації, а саме розібрати більш детальний та ґрунтовний метод комунікації шляхом обміркованого використання концепцій візуального сторітелінгу, з метою розв’язання проблем використання у дизайні. Таких проблем, як відображення, послідовність та символіка, які можуть стати ефективними інструментами для вирішення візуального спілкування.uk
local.diplom.objectСторітелінг.uk
local.diplom.predmetОсобливості використання сторітелінгу як засобу виразності в ілюстрації графічного дизайну.uk
local.diplom.methodВ роботі використано такі методи дослідження як: робота з літературними джерелами, аналіз, порівняльний аналіз, синтез. На початку дослідження теми, проведена робота з літературними джерелами для вивчення існуючих праць, а також проведений аналіз та синтез даної інформації. Наступний етап передбачає виявлення особливостей, властивостей, технік і прийомів сторітелінгу, а також його використання. На даному етапі застосовані методи роботи з літературними джерелами, спостереження, синтезу, аналізу та порівняльного аналізу. Останнім етапом є використання даних проаналізованої інформації про візуальний сторітелінг під час роботи над практичною частиною для створення дизайну фірмового стилю та плакатів. На даному етапі застосовувались методи: пошук проектних рішень, створення ескізів, пошук композиції, аналіз, синтез, робота з матеріалами.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorДенисенко, Юрий-
local.contributor.altadvisorDenysenko, Yu.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Demkiv_Denysenko.pdf13,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.