Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChaika, Oksana-
dc.contributor.authorAbsaliamova, Yana-
dc.contributor.authorMarchuk, Volodymyr-
dc.contributor.authorDovhaniuk, Ella-
dc.contributor.authorKolesnykov, Andrii-
dc.date.accessioned2022-06-10T16:24:32Z-
dc.date.available2022-06-10T16:24:32Z-
dc.date.issued2022-05-29-
dc.identifier.citationPoly- and multiculturalism underpinning personality formation of future foreign language teachers / O. Chaika, Y. Absaliamova, V. Marchuk, E. Dovhaniuk, A. Kolesnykov // Amazonia Investiga. – 2022. – Volume 11, Issue 52. – P. 221-231.uk
dc.identifier.issn2322-6307uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19682-
dc.description.abstractToday, globalization has brought together people of different cultural and linguistic backgrounds, thus, forming a poly- and / or multicultural societies, respectively. Forming a poly-/multicultural personality and developing intercultural skills of future foreign language (FL) teachers is extremely important in educational environment. The aim of the study was to identify mechanisms that help form a poly-/multicultural personality of future FL teachers. The research adopted such methods as descriptive, comparative, historical, typological, and statistical for data processing of International Migrant Stock (2020) and National Center for Education Statistics (2000, 2017), with the latter to determine the migration situation in the world, which resulted in modern formation of poly-/multicultural societies. A comparative analysis found that poly-/multiculturalism differ. Given the generally manifested polycultural trend in Ukraine, structuring method allowed designing a model of polycultural competence for future FL teachers; experimental study allowed discussing the implementation stage of the forming poly-/multicultural competence model for FL teachers. In this vein, the mentioned competence model is proposed for use in order to develop relevant inter-/crosscultural skills and poly-/multicultural personality of FL teacher. The study results confirm the effectiveness of the developed model, which leads to increased poly-/multicultural competencies in communication and performance of future FL teachers.uk
dc.description.abstractСьогодні глобалізація об’єднала людей різного культурного та мовного походження, утворивши відповідно полі- та/або мультикультурні суспільства. Формування полі-/мультикультурної особистості та розвиток міжкультурних навичок майбутніх учителів іноземної мови (ІМ) є надзвичайно важливими у сучасному освітньому середовищі. Метою дослідження є виявлення механізмів, які сприяють формуванню полі-/мультикультурної особистості майбутніх учителів ІМ. Для досягнення цієї мети у дослідженні були використані описовий, порівняльний, історичний, типологічний та статистичний методи обробки даних International Migrant Stock (2020) та National Center for Education Statistics (2000, 2017), з метою визначення міграційної ситуації у світі, що призвела до формування полі- та мультикультурного суспільства. Крім того, порівняльний аналіз виявив, що полі-/мультикультуралізм відрізняються, оскільки мультикультуралізм спрямований на сегрегацію, а полікультуралізм зосереджується на взаємозв’язках, а не на відчуженні расових та етнічних груп відповідно. Враховуючи виявлену в Україні загальну тенденцію полікультуралізму, метод структурування дозволив створити модель полікультурної компетентності майбутніх вчителів ІМ. Порівняльний аналіз експериментального дослідження дозволив обговорити етапи впровадження моделі формування полі-/мультикультурної компетентності вчителів ІМ. Враховуючи вищезазначене, була запропонована модель формування полі-/мультикультурної компетентності майбутніх вчителів ІМ для розвитку відповідних міжкультурних навичок та, відповідно, полі-/мультикультурної особистості вчителя ІМ. Результати дослідження підтверджують ефективність створеної моделі, яка дозволяє підвищення полі-/полікультурних компетенцій у спілкуванні та продуктивності майбутніх викладачів ІМ. Дані результати можуть сприяти подальшому (само)зростанню та (само)розвитку полі-/ мультикультурної особистості викладача ІМ, залежно від того, яке значення вони мають для освіти, науки та способу життя.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectpolyculturalismuk
dc.subjectmulticulturalismuk
dc.subjectpoly- / multicultural competenciesuk
dc.subjectpoly- / multicultural personalityuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectполікультурністьuk
dc.subjectмультикультурністьuk
dc.subjectполі-/мультикультурні компетенціїuk
dc.subjectполі-/мультикультурна особистістьuk
dc.subjectмодельuk
dc.titlePoly- and multiculturalism underpinning personality formation of future foreign language teachersuk
dc.title.alternativeПолікультурність і мультикультурність як основа становлення особистості майбутніх викладачів іноземних мовuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЧайка, Оксана-
local.contributor.altauthorАбсалямова, Яна-
local.contributor.altauthorМарчук, Володимир-
local.contributor.altauthorДовганюк, Елла-
local.contributor.altauthorКолєсніков, Андрій-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceAmazonia Investigauk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.34069/AI/2022.52.04.24uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WoS-Absaliamova-2022.pdf410,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.