Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1989
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorПисанець, К. К.uk
dc.contributor.authorЄвдоченко, В. А.uk
dc.date.accessioned2016-09-12T11:53:16Z-
dc.date.available2016-09-12T11:53:16Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationГеселева Н. В. Роль систем масового обслуговування у підвищенні якості обслуговування клієнтів супермаркетів [Електронний ресурс] / Н. В. Геселева, К. К. Писанець, В. А. Євдоченко // Технології та дизайн. - 2016. - № 2 (19). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_2_15.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1989-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_2_15
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль системи масового обслуговування на сучасному ринку, розглянуто найпоширеніші типи систем, які використовуються та є найбільш популярними в наш час. Проведено аналіз ринку супермаркетів в Україні та світі. Запропоновано методи підвищення якості обслуговування клієнтів супермаркетів України.uk
dc.description.abstractВ статье проанализирована роль системы массового обслуживания на современном рынке, рассмотрены наиболее распространенные типы систем, которые используются и являются наиболее популярными в наше время. Проведен анализ рынка супермаркетов в Украине и мире. Предложены методы повышения качества обслуживания клиентов супермаркетов Украины.ru
dc.description.abstractIn this article is analysed the role of the queuing system at the modern market; is analysed the most widespread types of the systems that is used and are the most popular nowadays. Is conducted the market of supermarkets analysis in Ukraine and in whole World. Are offered the methods of upgrading of customer service in supermarkets of Ukraine.en
dc.languageuk
dc.subjectqueuingen
dc.subjectservice of customers systemsen
dc.subjectterminals of self-serviceen
dc.subjectclients are a supermarketen
dc.subjectautomated robotsen
dc.subjectсистемы массового обслуживанияru
dc.subjectобслуживания клиентовru
dc.subjectтерминалы самообслуживанияru
dc.subjectклиенты супермаркетаru
dc.subjectавтоматизированные роботыru
dc.subjectсистеми масового обслуговуванняuk
dc.subjectобслуговування клієнтівuk
dc.subjectтермінали самообслуговуванняuk
dc.subjectклієнти супермаркетуuk
dc.subjectавтоматизовані роботиuk
dc.titleРоль систем масового обслуговування у підвищенні якості обслуговування клієнтів супермаркетівuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGeseleva, N. V.en
local.contributor.altauthorPisanetc, К. К.en
local.contributor.altauthorEvdochenko, V. A.en
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.contributor.altauthorПисанец, К. К.ru
local.contributor.altauthorЕвдоченко, В. А.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 2 (19)uk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
td_2016_N2_15.pdf572,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.