Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19965
Название: Методологія розробки фірмового стилю на основі вивчення аналогів
Другие названия: Methodology of corporate style development based on the study of analogues
Авторы: Колосніченко, О. В.
Пашкевич, К. Л.
Ключевые слова: бренд
графічний дизайн
заклад швидкого харчування
колір
пакування
brand
graphic design
fast food restaurant
color
packaging
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Колосніченко О. В. Методологія розробки фірмового стилю на основі вивчення аналогів [Текст] / О. В. Колосніченко, К. Л. Пашкевич // Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі : монографія / за заг. ред. М. В. Колосніченко. - Київ : КНУТД, 2022. - С. 59-78.
Source: Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто поняття фірмового стилю, перераховано основні його елементи та носії. Встановлено, що фірмовий стиль виконує такі основні функції: диференційну, ідентифікуючу та іміджеву. Розглянуто методику аналізу аналогів для визначення особливостей та закономірностей фірмових стилів компаній, які використовують фірмовий стиль як ефективний засіб комунікації. Розглянуто основні тенденції у розробці фірмових стилів, описано вплив фірмового кольору на емоційний стан споживача. Запропоновано послідовність розробки фірмового стилю компанії, яку апробовано при розробці фірмового стилю закладу швидкого харчування "Київська перепічка", який відображає філософію бренду, а також покращує його ідентифікацію.
The concept of corporate style is considered, its main elements and carriers are listed. It is established that corporate identity performs the following main functions: differential, identifying and image. A method of analogue analysis is proposed to determine the features and patterns of corporate identity of companies that use corporate identity as an effective means of communication. The main trends in the development of corporate identity are considered, the influence of corporate color on the emotional state of the consumer is described. The sequence of corporate identity development of the company, which was tested in the development of corporate identity of the fast food restaurant "Kyivska Perepichka", which reflects the philosophy of the brand, as well as improves its identification.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19965
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
GDIVP_mono_2022_P059-078.pdf950,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.