Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19966
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄжова, О. В.uk
dc.contributor.authorЯковлєв, М. І.uk
dc.date.accessioned2022-09-26T22:32:57Z-
dc.date.available2022-09-26T22:32:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЄжова О. В. Дизайн-проєктування графічних елементів фірмового стилю бренду [Текст] / О. В. Єжова, М. І. Яковлєв // Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі : монографія / за заг. ред. М. В. Колосніченко. - Київ : КНУТД, 2022. - С. 79-90.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19966-
dc.description.abstractОбґрунтовано та реалізовано на прикладі послідовність робіт при створенні дизайн-проєкту графічних елементів фірмового стилю компанії, як комплексної наукової та мистецької розробки. В результаті проведеного аналізу сфери споживання продукції для дітей віком від народження до 6 років виявлено протиріччя у визначенні споживача, оскільки такі покупки оплачуються однією аудиторією, але зроблені під впливом безпосередньо майбутнього споживача. Здійснено розробку творчої концепції на основі творчого джерела – супрематизму. Проведено аналіз вітчизняного та зарубіжного ринку дитячих дерев’яних іграшок. Виявлено, що виробники підкреслюють екологічність продукції за рахунок використання кольорів або стилізованих зображень рослин.uk
dc.description.abstractThe sequence of works at creation of the design project of graphic elements of corporate style of the company as complex scientific and art development is proved and realized on an example. As a result of the analysis of the consumption of products for children aged from birth to 6 years, contradictions were found in the definition of the consumer, as such purchases are paid by one audience, but made under the influence of the future consumer. The development of a creative concept based on a creative source – Suprematism. The analysis of the domestic and foreign market of children's wooden toys is carried out. It was found that manufacturers emphasize the environmental friendliness of products through the use of colors or stylized images of plants.en
dc.languageuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectдизайн-проєктuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectекологічністьuk
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectlogoen
dc.subjectdesign projecten
dc.subjectconsumeren
dc.subjectenvironmental friendlinessen
dc.titleДизайн-проєктування графічних елементів фірмового стилю брендуuk
dc.title.alternativeDesign projecting of graphic elements of brand's corporate style
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYezhova, O.en
local.contributor.altauthorYakovlev, M.en
local.sourceГрафічний дизайн в інформаційному та візуальному просторіuk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
GDIVP_mono_2022_P079-090.pdf737,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.