Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.uk
dc.contributor.authorКротова, Т. Ф.uk
dc.contributor.authorСтрумінська, Т. В.uk
dc.date.accessioned2022-09-26T22:32:57Z-
dc.date.available2022-09-26T22:32:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЧупріна Н. В. Графічні особливості та комунікаційна специфіка презентаційних плакатів мистецьких та культурних заходів [Текст] / Н. В. Чупріна, Т. Ф. Кротова, Т. В. Струмінська // Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі : монографія / за заг. ред. М. В. Колосніченко. - Київ : КНУТД, 2022. - С. 91-109.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19967-
dc.description.abstractМетою роботи є виявлення характерних особливостей візуальної мови презентаційних плакатів мистецьких та культурних заходів, пошук актуальних графічних рішень для подальшого використання в сучасному дизайні. В роботі здійснено аналіз стилістичних особливостей музичних та пісенних плакатів за певними ознаками, елементами візуальних символів та графічними складовими. Виявлено актуальні й застарілі образно-проєктні рішення у дизайні плакатів другої половини XX ст. Проведено аналіз композиції, колористики, сюжету, декоративних елементів і шрифтів презентаційних плакатів мистецьких та культурних заходів з метою виявлення актуальних та застарілих графічних рішень.uk
dc.description.abstractThe aim of the work is to identify the characteristic features of the visual language of presentation posters of artistic and cultural events, the search for relevant graphic solutions for further use in modern design. The analysis of stylistic features of music and song posters according to certain features, elements of visual symbols and graphic components is carried out in the work. Relevant and outdated image-design solutions in the design of posters of the second half of the XX century are revealed. The analysis of composition, colors, plot, decorative elements and fonts of presentation posters of artistic and cultural events is carried out in order to identify relevant and outdated graphic solutions.en
dc.languageuk
dc.subjectобразно-проєктні рішенняuk
dc.subjectстилістикаuk
dc.subjectплакатне мистецтвоuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectплакатuk
dc.subjectimage-design solutionsen
dc.subjectstylisticsen
dc.subjectposter arten
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectposteren
dc.titleГрафічні особливості та комунікаційна специфіка презентаційних плакатів мистецьких та культурних заходівuk
dc.title.alternativeGraphic features and communication specificity of presentation posters of artistic and cultural events
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorChuprina, N.en
local.contributor.altauthorKrotova, T.en
local.contributor.altauthorStruminska, T.en
local.sourceГрафічний дизайн в інформаційному та візуальному просторіuk
local.subject.method0
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GDIVP_mono_2022_P091-109.pdf1,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.