Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШіковець, К. О.-
dc.contributor.authorКвіта, Г. М.-
dc.date.accessioned2022-10-29T13:43:15Z-
dc.date.available2022-10-29T13:43:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШіковець К. О. Digital-інструментарій маркетолога / К. О. Шіковець, Г. М. Квіта // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації" : тези доповідей, м. Київ, 7 жовтня 2022 року. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 106-107.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20240-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleDigital-інструментарій маркетологаuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-10-07-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізаціїuk
local.conference.sectionМаркетингова освіта в Україні в епоху цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2022_P106-107.pdf610,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.