Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorБугас, В.-
dc.date.accessioned2022-10-29T13:58:16Z-
dc.date.available2022-10-29T13:58:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачів / І. В. Пономаренко, В. Бугас // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації" : тези доповідей, м. Київ, 7 жовтня 2022 року. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 112-113.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20243-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleАдаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачівuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-10-07-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізаціїuk
local.conference.sectionМаркетингова освіта в Україні в епоху цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2022_P112-113.pdf588,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.