Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20431
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZimbalevska, Yu. V.-
dc.date.accessioned2022-11-22T09:10:44Z-
dc.date.available2022-11-22T09:10:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationZimbalevska Yu. V. Brand formation to ensure Ukraine's international competitiveness / Yu. V. Zimbalevska // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 238-240.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20431-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleBrand formation to ensure Ukraine's international competitivenessuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-06-10-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології у період війни та післявоєнного відновленняuk
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER_2022_V1_P238-240.pdf262,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.