Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Практика застосування традиційного інструментарію збору інформаціїБуяло, Антоніна Борисівна; Мурована, Л. В.
2016Перспективи розвитку легкої промисловості України в умовах інтеграціїМурована, Л. В.
2016Сучасні тенденції розвитку маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Особливості проведення публічних закупівель вищими навчальними закладами УкраїниМурована, Л. В.
2016Особливості створення позитивного іміджу компаніїУкраїнець, М. Д.; Мурована, Л. В.
2016Алгоритм проведення публічних закупівель у вищих навчальних закладахМурована, Л. В.
2016Нові методи проведення маркетингових дослідженьХапіна, О. Ю.; Мурована, Л. В.
2016Ребрендинг торгової марки, причини та ціліІщук, Б. О.; Мурована, Л. В.
2016Методи маркетингових досліджень в УкраїніГончаренко, А. О.; Мурована, Л. В.
2016SEO-оптимізація як інструмент інтернет-маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.