Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 37.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2017Управління інноваційними процесами на підприємствіБілоус, В. М.; Ніфатова, О. М.
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.
2017Формування корпоративної культури як основи прийняття управлінських рішеньВащенко, А. А.; Ніфатова, О. М.
2017Управління підприємницькою діяльністю через вдосконалення організаційної структуриНіфатова, О. М.; Ромащенко, М.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2020Просування бренда преміум-класу засобами медіаМещеряков, К. П.; Ніфатова, О. М.
2020Просування туристичного продукту за допомогою соціальних мережЯсан, В. К.; Ніфатова, О. М.
2020Інтернаціональні вектори розвитку інтелектуальної власності в сучасних умовахНіфатова, О. М.; Щербак, В. Г.; Синявська, Я.
2018Сучасні інструменти просування продукції у малому бізнесіГаркуша, І. Р.; Ніфатова, О. М.